Et let liv?

P t arbejder jeg som lægesekretær, og det er skrækkelig kedeligt.
Ind i mellem får jeg dog et billigt grin:
“Pt fik fjernet en polyp engang, da hun var 20, og har ellers ikke haft problemer siden.”

Tænk, så enkel en opskrift på et problemfrit liv :?

-LOL

Iiihh jamen jeg tror liiiige jeg vil bestille tid til fjernelse af mine polypper :ok:

Tak for et godt grin

Hvis der ikke skal mere til sååååååååååååå…-høhø

:venter::græde::ikkemig: Det er godt nok unfair, synes nu jeg har haft min del af modgang … og jeg fik fjernet polykker da jeg var 4 eller 5… der er s** forskel på folk :thumbdown:

/Dorte

Nå det var det man sku ha gjort. -tihi

Føj . . . jeg kan lugte æteren, når jeg tænker tilbage på, da jeg fik fjernet polypper . . . .som barn . . . … og det er ved Gud en menneskealder siden :tihi: :tihi: om det gjorde livet lettere ??? Det vil jeg just ikke påstå . . . :stuck_out_tongue:

Gugger - Arh, det er bare fordi du ikke ved hvordan det ville have været med polypper :wink:

[quote=Dorte Birkedal;198300]:venter::græde::ikkemig: Det er godt nok unfair, synes nu jeg har haft min del af modgang … og jeg fik fjernet polykker da jeg var 4 eller 5… der er s** forskel på folk :thumbdown:

/Dorte[/quote]

:?:?

Undskyld mig… jeg er ikke så god til lægelatin - men hvor på kroppen sidder polykkerne ???

:klapper::klapper:-høhø-høhø:p:p

Jeg må sige som Dorthe at jeg også fik mine fjernet som 6 årige, og jeg har godt nok også haft mit at slås med såå jeg føler mig også snyd :frowning:

[quote=Dorte Birkedal;198300]:venter::græde::ikkemig: Det er godt nok unfair, synes nu jeg har haft min del af modgang … og jeg fik fjernet polykker da jeg var 4 eller 5… der er s** forskel på folk :thumbdown:

/Dorte[/quote]

Så så I to - I ved jo slet ikke, hvordan det var gået, hvis de ikke var blevet fjernet :muhaha: :muhaha: