Et øjebliksbillede

…(inspireret af Eva :))

På trods af - eller måske på grund af - varmen daser de fleste misser indenfor:

Pøllen, aka “Wideload Hedvig”, på et bord lige uden for soveværelset

Akeleje (Prinsessen :cool2:) i sengen

Nimbus med min nattrøje som hovedpude

Rufus i hængekøje

Nullen i “skrid, jeg sover”-mode

Herluf fandt jeg i den rede, han har bygget ved hegnet. Desværre vågnede han, da jeg listede mig tæt nok på til at tage billedet

Til slut: Find Holger!?

Dåmme dreng :hjerte:
(så fin efter ormekur + 2x loppekur)

Det er dejligt for Nullen, at hun har sådan en tykt foret seng, hun kan grave sig ned i, så hun ikke kommer til at fryse :høhø:

Asani elsker også at ligge på min seng - og helst oven i noget tøj, jeg har lagt fra mig. Nogle gange er jeg nødt til at løfte ham væk for at komme i seng. Han forlader det ikke frivilligt. Men så får han noget tøj ned på gulvet at ligge på, og så er han tilfreds igen :slight_smile:

Jeg bliver i så godt humør, hver gang jeg ser billeder af sofakartoflen Herluf…med tanke på hans liv nu, hos dig . Han er så heldig en kat, at han valgte at vogte dit hegn…

Skal Holger også være indvendig hegnsvogter ?

[QUOTE=Sim-Sim;1188806]Jeg bliver i så godt humør, hver gang jeg ser billeder af sofakartoflen Herluf…med tanke på hans liv nu, hos dig . Han er så heldig en kat, at han valgte at vogte dit hegn…

Skal Holger også være indvendig hegnsvogter ?[/QUOTE]

Nej - mit hjem kan ikke bære flere hankatte. Men jeg tænker, at han - om ikke andet - skal testes for FIV/Leukæmi. Her har været 4 fertile hankatte forbi haven først på sommeren, og ham her vandt så åbenbart territoriet - selvom han er et lille myr på størrelse ½Herluf :cool2: Han virker nu ret fredelig, men jeg er alligevel ikke 100% tryg ved at han sidder der ved hegnet og er fertil han, så når jeg får bilen ryger han nok et smut til dyrlægen og så må vi se. Hvis jeg fjerner ham, kommer der bare en ny. Og hvis jeg lader ham blive må jeg jo tage et eller andet ansvar for ham. Tror snart jeg starter en neutraliserings-kampagne her i området :venter:

Skønne katte, især Akeleje er smuk :hjerte:

Og jeg tror Holder er her :smiley:

Dejlige billeder af smukke misser