Som nogen så, efterlyste jeg for nylig en “opskrift” på at lave elektroniske julekort, selvom man er en “dummy” og det gav pote - bogstavelig talt
Først kom der en pb fra Alice, at hun da gerne ville lave et julekort for mig. Så hun fik et par billeder at lege med og lavede faktisk tre versioner (den brune killing er Anas søster, Avoca):
Fredag aften fik jeg så en opringning på min mobil, at Inge (Milos mor) havde leget lidt med nogle billeder fra min hjemmeside og lavet et kort til mig:
så kom der også smukke julehilsner fra Temple Bar …dejligt når der er så mange kreativt begavede her på kattegale der hjælper os ikke så begavede :høhø:
[QUOTE=Maibrit;753768]Hold da op hvor er kortet med Galliano bare flot.
Det er de andre nu også, det er slet ikke det, men lige dét kort er bare noget specielt.[/QUOTE]
Det er nemlig rigtigt Men det er vist også Felicious’ pletskud, der er brugt til det - og det billede er bare fantastisk
Jeg ville gerne have haft Sander med, men hans baggrund var meget orange og passede ikke rigtigt ind og eftersom jeg bare helt ublu havde stjålet på hendes hjemmeside kunne jeg ikke bede om et af ham med en mere passende baggrund.
Jeg ved ikke, om jeg overhovedet har et billede af Sander forfra med en god baggrund. Det er eneste gang, han er blevet fotograferet af Susanne og hjemme tager jeg jo mere øjebliksbilleder end portrætbilleder
[QUOTE=Skattekat;753786]Rigtig flotte kort, alle fire … men hvor er onkel Sander blevet af ? :S
Måske man skulle prøve at lokke nogen til at lave et kort med mine katte … [/QUOTE]
Send mig et par billeder af modellerne, så skal jeg prøve at mikse et sammen til dig, og så lukker jeg ned for i år, ellers kommer jeg til at sidde i møg til ørene juleaften
[QUOTE=Temple Bar;753762]Som nogen så, efterlyste jeg for nylig en “opskrift” på at lave elektroniske julekort, selvom man er en “dummy” og det gav pote - bogstavelig talt
Først kom der en pb fra Alice, at hun da gerne ville lave et julekort for mig. Så hun fik et par billeder at lege med og lavede faktisk tre versioner (den brune killing er Anas søster, Avoca):
[/QUOTE]
De er rigtig gode alle sammen, men det her er godt nok flot