Et par af mine dyr

Jeg ville lige dele et par billeder af nogle af mine smukke dyr, med jer :slight_smile:

Nåå hvor er de søde -forelsket Får kaninen også lov til at komme ud og lege med misserne?

Hos os er kaninen og kattene de bedste venner - det er altsĂĄ sjovt at se!

Celina, det er nogle skønne misser -thumbs…og kanin, sæ’fø’li

Ja under stærk overvågning :stuck_out_tongue: Jeg er nemlig ikke heeelt tryg ved det, nogen gange virker drengene liiidt for interesserede i hende, selvom de nok aldrig ville gøre hende noget, nok bare snuse. Men vil heller ik risikere at hun bliver bange og måske river ud efter dem… uff nej da. -what

Jeg har vistnok vist det før, men

nåå den er sød… både kat og kanin:)

He he hedder katten Lundin?? just kidding hvor er den smuk-wehuu-wehuu

Hvor er de søde -wehuu

[quote=Gerner;70667]

He he hedder katten Lundin?? just kidding hvor er den smuk-wehuu-wehuu[/quote]

Nejjj han hedder Mushu og kunne aldrig finde på at gøre nogen fortræd… Og dog, så slikker han mig tit på panden hvis man kan kalde det “fortræd”, det er vidst mest bare råhygge :stuck_out_tongue:

Dejlige dyr. -wehuu

Hvor er de dejlige alle sammen, men

Mums en lækkerling -wehuu-wehuu

Hvor er de flotte både katte og kanin, men dette billede faldt jeg da fuldstændig for.
Det minder i høj grad om en kat jeg havde for omkring 20 år siden. Hun hed Chiquita og havde næsten de samme aftegninger og elskede også at gå rundt med en skind dims i munden.
Knus Elin

Hvor er det da nogle skønne dyr, en rigtig bamsemis -wehuu -wehuu

Smukke dyr … alle tre -wehuu

Det havde dog været endnu bedre, hvis kaninen var en dværgvædder (hængeører) -upssa

-wehuuKære Celina.

Det er da den rene idyl…-breakdance
Smukke dyr…
Mange gode hilsner
Mona

Flotte misser du har:)

Tak for kigget:)

Hvor er de dejlige alle sammen.
Sikke da nogle smukke og meget specielle aftegninger Mushu har -wehuu-wehuu

Tak Gitte, ja han er en lille Maske :stuck_out_tongue: Mors øjesten -forelsket-forelsket

Hold da fast hvor en smuksag -wehuu-wehuu-wehuu

Taik… Er også meget stolt over mine drenge -upssa