Et par billeder af Gotcha og et af Ninjo

Gotcha er jo simpelthent så svær at tage billeder af, for enten er hendes hvide næse helt blændet og uskarp eller også kan man slet ikke se hendes ansigts konturer for sort. Men nu fik jeg lige et par heldige af min store bandit kl. tidligt i morges.

Fandt lige det her foto af hende fra da hun var killing. Tænk at hun havde tænkt sig at blive så stor allerede dengang hun var så lille her:

Jeg er i vild beundring over hende. :hjerte::inlove::hjerte::hjerte::hjerte: Det er svært at skjule.

Og så vil jeg også gerne lige vise et af Ninjo frem, som jeg også fik fanget i morges tidligt. I må lige bære over med mig - sidste billede:

Synes det ser nærmest helt profft ud med den baggrund, men det er det bare slet ikke. :høhø:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de bare smukke hver især.

Hvor meget skal du ha’ for dem ?

:stuck_out_tongue:

De er skam ikke til salg - uh gys gys nej :S da.

Men tak for den søde kommentar. :slight_smile:

Ej hvor er det nogle smukke modeller og gode billeder :wehuu:

Årh mums…til begge mitter :hjerte: :inlove: :hjerte:

Jeg har altid været hemmeligt forelsket i Ninjo… rødme

:wehuu: Hvor er de fine begge to

Hæhæ, det bliver han sikkert glad for at høre. Ninjo er selv typen som let forelsker sig i alle og enhver, men det er så ganske uhemmeligt når han forelsker sig. :hjerte: :høhø:

[quote=Sheer;388912]De er skam ikke til salg - uh gys gys nej :S da.

Men tak for den søde kommentar. :)[/quote]

-ihhaltsåå

Æv… jeg har trods alt set dem, siden Gotcha var bitte-lille.

Jeg kan stadig huske en billedeserie med dine killinger, hvor de havde fået øje på sig selv i spejlet - og der var kamp om at få plads på skamlen, så de bedre kunne se…

:hjerte::hjerte:

[quote=Tante Tut;389305]-ihhaltsåå

Æv… jeg har trods alt set dem, siden Gotcha var bitte-lille.

Jeg kan stadig huske en billedeserie med dine killinger, hvor de havde fået øje på sig selv i spejlet - og der var kamp om at få plads på skamlen, så de bedre kunne se…

:hjerte::hjerte:[/quote]

-LOL Åh ja. Den kan jeg godt huske. Den skøre bande. Nu bliver jeg også helt sentimental, altså. :hjerte:

hvor er de gode :slight_smile: og Gotcha er virkelig smuk… !!!

:stjerner:

Hvis du har dem endnu, så kan jeg godt tåle at se dem igen.

:bebe:

(Afspil begge på samme tid, ellers kommer man til at kede sig)

[ame]- YouTube

[ame]- YouTube

Også meget sjovt hvor stor Come On er blevet. Her ligger han på samme stol, som Gotcha sad på på billedet tidligere i tråden. -tihi

(Billedet er bare ikke så godt, der er noget galt med kontrasterne)

:tak::tak::tak:

Sikke et dejligt gensyn - der er bare billeder man aldrig glemmer…

:hjerte:

:hjerte:Hvor er de flotte begge to :inlove:

Tusind tak, vi lapper det i os (jeg lapper det i mig). :slight_smile:

Jeg bliver også lige nødt til at rose dine smukke katte. Sikke flot du holder deres pels :thumbup:

Tak. -wehuu

De holder dog deres pelse selv, så det kan jeg ikke tage ros for. :slight_smile: - Næsten helt selv, i hvert fald.

Hvor er de bare smukke begge to.:wehuu:

Jeg kender godt det med at der er bare nogle af dem som man ikke kan få taget et godt foto af, men det har du da helt sikkert fået gjort nu :slight_smile:
Hilsen Lisbeth