Et par dage på skatteydernes regning

Louise, din stakkel. Du får lige et par krydsede poter for snarlig helbredelse :slight_smile:

Nå, tid til dagens opdatering:
Jeg ligger stadig i sygehusets hvide tøj, og på en 6-seks-stue. Dog er vi kun 3 herinde lige nu…

I nat måtte jeg ikke få insulin - pga deres skema - så havde det meget skidt i morges da kroppen havde forbrændt de sidste rester insulin…
Og har stadig høj puls, så har fået taget nyt EKG i dag.
Efter noget kvalmestillende i formiddags, lykkedes det mig at spise min yoghurt, da klokken blev hen ad 9.30.
Og jeg har sovet meget af tiden indtil kl. 14.

Kvalmen er nu væk, og blodsukkeret på vej i den rigtige retning.
Og jeg har gået nogle gode ture op og ned ad gangen, så er ved at få lidt gang i benene igen:kryds:
Har endda 2 gange gået ned til hoveddøren, der er 1½ etage. Men taget elevatoren op igen.
Og jeg har drukket kaffe - har nemlig heller ikke haft lyst til kaffe mens jeg har været syg, men nu begynder det at smage mig igen…

Men min puls er stadig høj, og det var lægen i dag ikke glad for, han sagde til sygeplejersken “det kalder på et nyt EKG”, så det var derfor det blev taget i dag.
Og pga den høje puls skal jeg også blive til i morgen, så napper lige nat nummer 3 med også…
Godt jeg trofast betaler min skat:ups:

Nå, men slapper af, og går også nogle ture op og ned ad gangen, så jeg får bevæget mig. Og tænker på at få det bedre.

Min far har i øvrigt været ved Buster i formiddag. Buster var på springtur vir et hul fredag aften, og det vidste min far godt, men han tænkte ikke over at Buster aldrig glemmer et hul i hegnet. Så Buster blev lukket ud, og stak selvfølgelig af. Min far kunne dog nemt få ham ind igen.

:kram:

Godt at høre fra dig… jeg håber, at du bliver løsladt i morgen…

Dejligt at du har det lidt bedre, selvom det stadig ikke er helt godt. Jeg håber du snart kan komme hjem til Buster.

Fortsat rigtig god bedring:kram:.

Nu er skatten heldigvis ikke en personlig opsparing :slight_smile: Vi betaler den vel netop for at kunne hjælpe hinanden, når der er brug for det :ok:

Dejligt at høre, det går lidt bedre :slight_smile: Krydser fingre for at du snart er helt frisk igen :kryds:

Rigtig god bedring Louise…

Godt du kom ind. Fortsat god bedring. :slight_smile:

Tusind tak for alle de varme tanker.
Her til morgen var min hvilepuls 113, det er altså ret meget. Mit blodtryk var pænt, ca. 115/50, mener jeg.

Er spændt på hvad lægen har at sige i dag. Så lige lægeinvasionen komme til afdelingen, der gik i hvert tilfælde en håndfuld læger i samlet flok hen mod kontoret.

Appetitten er rimelig her til morgen. Jeg har i hvert tilfælde spist en æg og et rundstykke.
Og drukket en kop kaffe - kunne ikke drikke kaffe i over en uge da jeg havde det værst…

:slight_smile:

Jeg håber, at det næste indlæg du skriver er hjemme fra sofaen med Buster ved din side

:kram:

[QUOTE=Tante Tut;1126071]:slight_smile:

Jeg håber, at det næste indlæg du skriver er hjemme fra sofaen med Buster ved din side

:kram:[/QUOTE]

Det bliver det så ikke - Buster må igen i dag nøjes med min far som reserve-toben.

Det var min egen læge fra diabetes-ambulatoriet der var her i dag til stuegang - det var rart med et kendt menneske. Han er simpelthen så rar og rolig at tale med.
Han vil lige have nogle blodprøver for at tjekke mit stofskifte, og så vil han have en afføringsprøve. De svar vil det så tage nogle dage inden kommer - så dem ved jeg ikke hvordan jeg får. Men det må jeg jo finde ud af.

Nu har jeg fået fjernet drop-nålen i armen, så nu har jeg bare en masse fine mærker på arme og hænder fra alle de stik jeg har fået.

Rigtig god bedring Louise - håber du snart kommer hjem til Hans Herlighed igen :kryds::kryds::kryds:

Fortsat god bedring til dig Louise… Dejligt du er det RIGTIGE sted, så de kan få styr på dig, men din længten efter Buster og din trygge hjemlige rammer, må efterhånden være stor :kram: