Et par friske af banden

fra i dag

Sikke en dejlig flok :wehuu:

Fine missere… og fine Hugo. :smiley:

Uh hvor er de søde allesammen. Og hvor den der brune dog ligner vores gamle Banse :hjerte: Det er helt gået hen over hovedet på mig at du har sådan en dejlige chokoladebolle :smiley:

Det er vist det man kalder en blandet landhandel :tihi:

Dejligt med en stak billeder af banden. :thumbup:
De er fine hver og èn :thumbup:

Det er da en skøn samling af totter du har der. Store som små :tihi:

Sikke en dejlig flok du har :slight_smile:

hvor er de søde allesammen :slight_smile:

Tip er og bliver min yndling, smukke dreng :love2:

Du ved nok, at hvert kattehjem skal have en siam eller ori før det er et rigtigt kattehjem:-)

Ja det er en blandet landhandel:-) De går nu fint sammen raceforskelle til trods, men de er jo også vokset op sammen mere eller mindre. Tip tror således han er en siameser, og putter gerne med både Eddie og Fie, der jo svinger 110 % i sind pga deres “fælles” ophav. Tara tror hun er en hund, så hun er bedste ven med Hugo, der tror han er en kat, og derfor ofte ligger sammen med Nanoq, der vist nok mener, at han er et menneske, for min mad vil han da gerne ha!

:slight_smile:

Tak for rosen af mine perlevenner.

Bemærk Taras pels… Hun har spist RC killingemad, og det tåler hun altså ikke… Det er hver gang hun får RC eller Hills, så taber hun pelsen… Orijen, vådt og råt giver ingen problemer, men det er som om at de andre produkter kan de ikke så godt tåle mere efter vi er skiftet… Så hun klør lidt og blir lidt skaldet nu, men det er ikke noget olie og Orijen ikke kan rette op… Jeg må huske fremover at holde hende fra det killingemad:-) Men det er jo så hyggeligt ikk? :slight_smile:

:hjerte: Ja han er simpelthen så sød - jeg har jo nogle problemer med ham efter de små var her… Desværre. Han smuttede fra mig og direkte ind i hovedet på Fie, da hun var allermest MOR(d) - og fik sådan en omgang tæsk, at han har strintet siden… Jeg overvejer derfor om han skal flytte faktisk:brist: Det knuser mit hjerte, men det er jo fordi han er blevet usikker, at han strinter… Og sådan skal han ikke gå herhjemme. Han går fint med Fie nu, men chokket - det hænger desværre lidt ved… Så dukker det helt rette hjem op, så kunne jeg finde på at slå til… Jeg forsøger naturligvis at rette ham op selv, men det er rigtig svært som mange ved med strinten ved kastrater… Så vi gør rigtig meget rent pt og det er da blevet lidt mindre nu end da de små var her.

Det var POKKERS han gik ind - smuttede lige mellem mine ben… Pokkers. For dette er jo som nogle ved min superklikkerkat og bedste ven. Men nu må vi se, hvad der sker…

I et andet hjem ville han stortrives uden strinten. Det handler om det chok han fik her jo… og som var min skyld… Damn…

Men vi arbejder med ham - og jeg kan se en bedring, men den skal være 100 % før han bliver… Han skal ikke gå her for min skyld jo… Selvom jeg ville ønske han kunne det altid. :brist::bebe::bebe::bebe:

“sådan får man en klog kat” :smiley:

Søde billeder <3

Dejlige dyr allesammen!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni