Bodil
28. December 2013, 16:58
1
det er efterhånden et stykke tid siden jeg har vist billeder af de to lækkerbiskener her
så her kommer de:)
først et lille billede af mine build a bear bamser
dernæst et par meget koncentrerede misser med deres julegave
viggo elsker bare hans fiona - så hun skal krammes (eller noget!)
og til sidst et af alienkattene der virkelig har opfundet det varne vand, og fundet ud af hvad en legeskinne virkelig skal bruges til :høhø:
Lykke
28. December 2013, 17:02
2
De er altså bare sååååå dejlige
velfa
28. December 2013, 17:09
3
Det er ekstra sødt, at de er sort/hvid.
Dejlige billeder - og hvor er det sødt, at de putter sammen. Viggo er tydeligvis glad for sin lille veninde.
dejlige fotos og misser
:høhø: dyb koncentration ved guf-bræt
Bodil, du må vise lidt flere billeder af dem lidt oftere, de er jo superskønne begge 2
Bodil
29. December 2013, 17:02
7
misserne og jeg takker for roserne
uha det gjorde jeg gerne, men de er nu altså ikke de mest fotogene - fiona vimser omkring og kan ikke stå stille 2 sekunder, og viggo er jo sort og sorte katte er rigtig rigtig svære at tage billeder af - men vi skal arbejde på det
viggo elsker lille fiona og det er helt gengældt - sjældent har jeg haft to persere der så tit putter sammen
nemlig planen var jo også at have alle nuancer af gråt, men den gik jo desværre ikke med günther
Lykke
29. December 2013, 17:05
8
Hvis Fiona altid vimser rundt, så må du jo lave en masse film med dem
Eller endnu bedre, komme til rigtigt mange jyske udstillinger
Bodil
29. December 2013, 17:08
10
[QUOTE=Lykke;1142093]Hvis Fiona altid vimser rundt, så må du jo lave en masse film med dem
Eller endnu bedre, komme til rigtigt mange jyske udstillinger :p[/QUOTE]
jeg tror desværre ikke der er nogen jyske udstillinger før i vrå der er aktuelle - sorry.
men du kunne vel også lokkes til fyn eller sjælland
galath
29. December 2013, 18:00
11
Dejligt med så meget ro og harmoni oven på alle skærmydslerne
Og kan det passe, at de to her er lidt kvikkere, end de gamle var? De gad da vist ikke aktivitetsbrættet - eller husker jeg forkert?