Et par lækkerbiskener

det er efterhånden et stykke tid siden jeg har vist billeder af de to lækkerbiskener her

så her kommer de:)

først et lille billede af mine build a bear bamser :stuck_out_tongue:

dernæst et par meget koncentrerede misser med deres julegave

viggo elsker bare hans fiona - så hun skal krammes :tihi: (eller noget!)

og til sidst et af alienkattene der virkelig har opfundet det varne vand, og fundet ud af hvad en legeskinne virkelig skal bruges til :høhø:

De er altså bare sååååå dejlige :hjertehop:

:smelter: Det er ekstra sødt, at de er sort/hvid. :wehuu:

Dejlige billeder - og hvor er det sødt, at de putter sammen. Viggo er tydeligvis glad for sin lille veninde. :hjerte::hjerte:

dejlige fotos og misser :hjerte:

:høhø: dyb koncentration ved guf-bræt

Bodil, du må vise lidt flere billeder af dem lidt oftere, de er jo superskønne begge 2 :slight_smile:

misserne og jeg takker for roserne :slight_smile:

uha det gjorde jeg gerne, men de er nu altså ikke de mest fotogene - fiona vimser omkring og kan ikke stå stille 2 sekunder, og viggo er jo sort og sorte katte er rigtig rigtig svære at tage billeder af - men vi skal arbejde på det :smiley:

viggo elsker lille fiona og det er helt gengældt - sjældent har jeg haft to persere der så tit putter sammen

nemlig :stuck_out_tongue: planen var jo også at have alle nuancer af gråt, men den gik jo desværre ikke med günther :ked:

Hvis Fiona altid vimser rundt, så må du jo lave en masse film med dem :wink:

Eller endnu bedre, komme til rigtigt mange jyske udstillinger :stuck_out_tongue:

ha ha skønne billeder :wink:

[QUOTE=Lykke;1142093]Hvis Fiona altid vimser rundt, så må du jo lave en masse film med dem :wink:

Eller endnu bedre, komme til rigtigt mange jyske udstillinger :p[/QUOTE]

jeg tror desværre ikke der er nogen jyske udstillinger før i vrå der er aktuelle - sorry.
men du kunne vel også lokkes til fyn eller sjælland :wink:

Dejligt med så meget ro og harmoni oven på alle skærmydslerne :slight_smile:

Og kan det passe, at de to her er lidt kvikkere, end de gamle var? De gad da vist ikke aktivitetsbrættet - eller husker jeg forkert?