Et par "young Stars"

Her kommer lidt billeder af den kommende generation af avlspiger i mit opdræt -love

Først er der skønne Chicabee Flower Power, bruntabbymasket pige på 7 mrd.

Så har vi Chicabee Himalaya, lille blåmasket dukkepige på 13 uger. Hun får sin showdebut i Billund den 30/11 -love


De er bare så smukke de to piger, hende Himalaya er da osse bare så nusser

he he…du har jo lige se billederne på bimse-listen -høhø

De er smukke -wehuu

-forelsket hvor er de smukke -savle

Wauw hvor er de smukke -lovelove

Nøj, hvor er de dejlige. -wehuu
Dem MÅ jeg altså se en dag. -love

To rigtig smukke piger du har dig -wehuu -wehuu -wehuu

Muuums nogel skønne piger -wehuu-wehuu. Det bliver da spænende at følge dem.

[quote=Makenski;65480]Nøj, hvor er de dejlige. -wehuu
Dem MÅ jeg altså se en dag. -love[/quote]

Du hopper da bare på skolebussen sammen med min datter fra ry mod Illerup…og kommer og får boller, varm kakao og bimsenus -høhø

Hvor er de bare skønne -wehuu-wehuu-wehuu

Hvor er de bare ALT for skønne. Jeg er især vild med Chicabee Flower Power, nøøøøjjj hvor er hun lækker.
Det er sådanne billeder som får mig til at overveje om jeg skal holde mig til mine britter eller prøve noget andet. Er vild med masket, og min den næste skal klart være masket, sikkert en britte, men overvejen når jeg ser sådan en lækkerbisken:-)

Hvor meget vejen sådan en lille lækker sag???

Sikke da et par smukke piger -wehuu-wehuu

Held og lykke med dem i dit opdræt:D

-wehuu Smukke…smukke…misser-wehuu

Mange gode hilsner
Mona

Jamen, det tror jeg da bare, jeg gør. -tihi :smiley:

Ja jeg har allerede savlet over dem på listen men Uuuhhh hun er skøøn Flower…Mon ik hun liiiige skulle flytte til Odense Hva Camilla:D-jegkrydser

Hvis jeg havde en 10ér for hver gang nogen havde forsøgt at lokke Flower fra mig…-høhø så var jeg snart millionær. Hun er simpelthen unik type og tabbystriwemæssigt…at hun mangler handsker er vi ligeglade med. Spørg om jeg glæææææder mig til at se kombinationen mellem hende og min Wild til forår/sommer -wehuu

Skidt da med poterne, se lige hendes Fjæs-wehuu-wehuu

Tror vist liiiige jeg skal holde øje med parring når i kommer så langt, for det må blive nogle helt fantastiske Bimslinger-forelsket-forelsket

[quote=SineGry;65648]Skidt da med poterne, se lige hendes Fjæs-wehuu-wehuu

Tror vist liiiige jeg skal holde øje med parring når i kommer så langt, for det må blive nogle helt fantastiske Bimslinger-forelsket-forelsket[/quote]

Det er planen at de bliver hammerlækre…he he
men parringen mellem Flowers mor Rimini, og Wild bliver heller ikke tosset -love

HUn er godt nok også en lækker bidsken MUMS-wehuu Ja man må jo bare anerkende at du jo ejer en bunke over lækre og super skønne bimser Camilla-wehuu