Jo Plain and simple… Og tak for Pil - som gudskelov har mange års erfaring inden for dette område… Hun kan andet en bare at kaste om sig med bogstaver… Hun kan også forklare så vi andre dødelige også forstår det… TAK FOR det Pil Og Marina… som jeg misforstod i første besked og jeg undskylder selvfølgelig for at jeg misforstod dine udråbstegn -sorry[/quote]
Jo Plain and simple… Og tak for Pil - som gudskelov har mange års erfaring inden for dette område… Hun kan andet en bare at kaste om sig med bogstaver… Hun kan også forklare så vi andre dødelige også forstår det… TAK FOR det Pil Og Marina… som jeg misforstod i første besked og jeg undskylder selvfølgelig for at jeg misforstod dine udråbstegn -sorry[/quote][/quote:omib36uj]
Mmm - med hendes udråbstegn … Læs hvad jeg skriver til Marina… -pote
Jeg har spurgt Rita om ordet Blemish, hendes svar var om det er en mis der går med ble -LOL Har godt nok heller aldrig hørt hende bruge det ord, men selvfølgelig kunne det være et udtryk “man” bruget for mere end 10 år siden eks. :?
Jeg har spurgt Rita om ordet Blemish, hendes svar var om det er en mis der går med ble -LOL Har godt nok heller aldrig hørt hende bruge det ord, men selvfølgelig kunne det være et udtryk “man” bruget for mere end 10 år siden eks. :?
Hilsner
Charlotte -blomst[/quote]
Hvor ville jeg ønske, at man til tider læste alle indlæg i en tråd, det ville afklare mange ting. Beklager igen at jeg skrev navne på folk, jeg ved blot, at netop disse har jeg talt med omkring min omtalte kat.
Katten der er omtalt i mit tidligere indlæg var i mit katteri for adskillige år siden, nærmere betegnet 8 år siden, så om det har været et “gammelt udtryk” skal jeg være usagt, og hermed sætter jeg punktum og undskylder ikke mere for at have bragt et ord som åbenbart ikke eksistere på banen.
Pil, - jeg er dig svar skyldig, det er flere år tilbage, at jeg fik beskeden om at min hankat ikke var tortie, men at hans rødbrune farve i hovedet var Blemish, jeg husker end ikke med sikkerhed hvem der sagde det.
Jeg satte mig ikke yderlig ind i hvad Blemish var, fik blot en forklaring på, at det ikke var decideret rufism idet det kun sad i pletter i hovedet.
Jeg beklager, at have bragt dette ord på bane. Det andet udtryk du skriver, har jeg aldrig hørt, så det kan ikke være det som er brugt, og hvor pokker skulle jeg have fået ordet Blemish fra hvis ikke nogen har fortalt mig det :? (Ikke en bebrejdning)
Nogen må i tidernes morgen have fejlinformeret mig, det beklager jeg.
Jeg mente at huske navnene, idet jeg ved at jeg i alt fald sendte disse billeder til de personer jeg nævnte.[/quote]
Selvfølgelig findes ordet blemish(fejl, plet)
Og jeg har set det brugt i forbindelse med rufismepletter, dog ikke som en betegnelse.
Men mon ikke alle kan være enige om at rufisme er godt i de varme farver som sorttabby og rød men øv i sølvvarianterne
Hurra for opdrætsarbejde, men det er jo det der gør det sjovt med lidt udfordringer [bigloony]
Marina