Et stort slag for neutralisering ;)

Jeg fik som tidligere skrevet, neutraliseret vores lille missemor her for en lille uges tid siden og det er bare gået SÅ godt, men det vigtigste er faktisk, at hun har fået sit gode humør tilbage :smiley:

Det var sådan før hun fik p-piller var hun så glad og legesyg, men da hun begyndte at få p-piller blev hun mere og mere en sur strigle, som ikke ville snakke og knurrede ligeså snart vi eller Bamse kom i nærheden…på den sidste dag, når der var tid til en ny p-pille livede hun ligesom op.

Og nu er hun bare så sjov, lækker kærlig og dejlig igen…tænk sig bare ved at blive neutraliseret, hold da op en forskel!!

En god gevinst er selvfølgelig, at vi ikke skal bekymre os så meget om kræft i mælkekirtler osv…så en rigtig win win situation og jeg bøjer mig i støvet for alle dem som skrev, at neutralisering er godt, og hvor jeg tænkte, ja ja …-storrespekt

Neutralisering har nemlig mange fordele frem for ulemper :slight_smile:

Dejligt at læse at din kat atter er tilbage i sit gode humør :slight_smile:

Hvor er det godt at høre. For ét er, hvordan alle erfaringer siger, det plejer at gå, men derfor er der jo ikke garanti for, at det altid gør det.
Så det glæder mig så meget des mere, at du nu har fået din glade og legesyge kat tilbage. :thumbup:

Det kalder næsten på flere billeder af den smukke…:hjerte: