Europé Hankastrat Bao

Bao søger et nyt hjem, gerne med masser af tid til nus og leg.

Han er født og opvokset hjemme hos os. Han er en utrolig dejlig hankat med hovedet placeret rigtigt, lige til at headbutte :wink:
Navn på stamtavlen: Abimbola Bao
Han er tidligere avls han og har boet i hankattehus, dette kan man dog ikke mærke på ham længere. Han er en del af flokken i lejligheden igen, og elsker al den opmærksomhed han kan tilluske sig.
Han er 2 år gammel. Tidligere været udstillet og har opnået titlen Champion.

Desværre ved han at han er utrolig smuk, så lad endelig vær med at give ham mere selvtillid. Han kan ikke tåle kritik, gives dette får du sikkert et hvæs.

Han søger et hjem hvor han kan være alfahannen. Han er meget dominerende, så er der kat i forvejen skal de have en stærk psyke. Han vil være rigtig god til en hankilling, som elsker at lege bryde kampe.

Han elsker at lege med rasle bolde og baldrian/catnip ting, der kan få rigtig mange tæsk. En drillepind er heller ikke dårlig. En god omgang boldbane fra Catit, er også lykken.

Hver dag når man kommer hjem, står han klar på spisebordet (det må man gerne herhjemme sålænge der ikke er mad på), og man skal headbuttes. Det er SÅ hyggeligt.
Han kommer også gerne og stjæler din hovedpude om natten :wink:

Han sælges ikke til fritløb, men gerne med indhegnet have/løbegård/altan.
Han trives også fint i lejlighed uden mulighed for udgang.

Han er ved flytning:
Neutraliseret
Øremærket og chippet
Up-to-date vaccineret
Han har pas, sundhedsbog og FiFE-Stamtavle
Der kan følge medlemskab til JYRAK og Europeklubben med
Livslang support.

Prisen for denne dejlige livagtige dreng er den nette sum af 1500kr.
For flere informationer om racen samt katten se min hjemmeside www.abimbola.dk

Jeg havde den vidunderlige fornøjelse og står med ham i armene på hobbyudstillingen fra hittekat. Ville sådan ønske man måtte have 3 katte hvor jeg bor. Han er bare for skøn.