Europé-killinger søger deres nye familie

Milde, rare og spindende Fenris søger nyt smørhul - og det samme gør 5 andre killinger :inlove:

Har du overvejet en racekat, men ikke haft budgettet til det? Så er her en helt særlig mulighed.
En af Européklubbens opdrættere har af personlige årsager brug for at hendes killinger finder hjem så hurtigt som muligt. Ring til mig (Eva) på 28708498 for flere oplysninger. Pris: 2500 kr.

Fenris (og en bror) har boet hjemme hos mig den sidste 1½ uge. Vi har idag hjulpet med at få opdrætterens katte neutraliseret etc., hvor Fenris også var med.

Der kan ses info om de øvrige killinger her Europé, flere killinger, 4 mdr. - dba.dk - Køb og Salg af Nyt og Brugt

Fenris er en mild og venlig dreng, der lige skal se tingene an, men så elsker han også at sove på skødet og putte i arm i sengen etc. Negleklipning spinder han sig igennem, og pillegivning (vi har trænet med tørkost stykker) klarer han med bravour - og elsker godbidderne, der vanker bagefter.

Fenris vil ikke passe ind i hjem med børn (store, rolige teenagere vil være OK) eller hunde. Han er vant til andre katte, og vil gerne flytte ud til en anden kat.

Fenris vil ved flytning være:
Neutraliseret
Chipmærket
Første gangs vaccineret
Registreret i www.dansk-katteregister.dk

Der medfølger:
Stamtavle
Vaccinationspapirer
Råd og vejledning

Læs evt. mere om racen på www.europeklubben.dk - videoer og flere billeder kan sendes.

12 Synes om

:hjerte: Hold op, hvor er han fin. Jeg håber, at han får det bedste hjem.

4 Synes om

OBS - det er hjem før pris. Han er ikke gratis, men rækker budgettet ikke, så giv lyd alligevel.
Han er SÅ sød og kælen, og super nem at håndtere :inlove:

4 Synes om

suuuuk Jeg har lovet varmemesteren jeg ikke anskaffer flere katte :see_no_evil:

4 Synes om

Han er simpelthen så fin :heart: Han ligner min hittemis en hel del :star_struck::heart_eyes:

2 Synes om

Det er han :hjerte:
Her et fra idag


Samt en video her og en i kommentarerne også. :inlove:

14 Synes om

Og lidt flere fra igår - hans bror er på vej til Finland nu, så jeg håber virkelig der dukker et hjem op snart :kryds:

19 Synes om

Fine lille skyggemis. Håber han finder det perfekte hjem snart. :heart:

4 Synes om