EUROPE killinger

Mor og datter, Vega og Yvette (AKA Prinsessen) har åbenbart indgået en eller anden form for væddemål om formåen iår - i hvert fald har de beriget vores liv med hele 5 smukke killinger hver! Den ene smukkere end den anden :slight_smile:
De er født primo juni og vil kunne begynde at flytte ud til nye dåseåbnerchauffører omkring ultimo september. Til den tid vil de være vaccineret 2 gange og neutraliseret, chippet osv. Til den rette nye ejer er der mulighed for at købe til avl, det kræver dog at man er medlem af en FD hovedklub. Der er ialt 5 brun klassisk tabby piger, 3 blå klassisk tabby piger, 1 brun klassisk tabby han og 1 blå klassisk tabby han. Det er en familie der har været lette og fornøjelige at udstille, og jeg forventer at hvis man har lyst til at udstille disse, så vil man ligeledes kunne få stor fornøjelse af det - de er såmænd ganske nydelige i mønster :slight_smile:
Jeg opgiver at få indsat billeder her, jeg kan ikke gennemskue hvordan det (ikke) fungerer i øjeblikket, MEN de kan ses her: http://wehnerts.dk/d-e-kuld.htm
Henv. [email protected]

Man skal bare direkte kopiere billedet og sætte ind. Her er et nuttet et :inlove:

Den ene er søder end den anden :wehuu: