Pyha, på mandag tjekker vi for dutter. Jeg håber godt nok der er gevinst denne gang, og al det besvær og bøvl med at få den finske hankat til DK ikke har været spild af energi, tid og penge ![]()
![]()
![]()
Det virker som om Kiki er drægtig
Der er en lille vægtøgning og hendes dievorter er vokset lidt og er blevet mere pink. Så ih, hvor jeg håber hun er det!
Nu venter vi bare på at Genie går i løbetid, så hun kan blive parret med Eran (hvis han chip er klinget nok af til at der er levedygtig sæd, han ville i al fald gerne parre hende i sidste løbetid, og ellers er der Tejs som back-up). Det er helt mærkelig at være nået så langt hen på foråret og slet ikke have killinger oppe over ![]()
Kiki har taget ganske fint på og har store, rødelige dievorter, så vi satser på killinger i slut maj ![]()
Genie er endelig gået i løbetid, og Eran har været på et par gange. Dog tydeligt med en chip der stadig virker/ikke den største hankatte entusiasme, så vi ser om det lykkes, og ellers må jeg nok tage Tejs. For han er i al fald blevet helt kuldret af at Genie er i løbetid (og at han ikke må komme i nærheden af hende) ![]()
Ja, Eran var for kastratagtig, som forventet. Så vi måtte vente på en løbetid igen her i juni, hvor Tejs så har fået lov at parre hende.
Tilgengæld er der kommet tre små skønne fedlininger efter Kiki og Aulis for en 4 uger siden. Her er billeder af dem som 3 ugers. Kan I gætte et tema? ![]()
Eife’s Blaze of the Nether
Eife’s Jean the Ender Dragon
Eife’s Creeper - it’s not a pig! også kendt som Pickles
Og så lige et par fælles
Gættede du temaet? Jeg er ikke bekendt med spillet, men Ditte, Ole og børnene hygger sig alle med at spille Minecraft, så det var et nærliggende tema for dem. Så de tre tumlinger er:
Eife’s Blaze of the Nether - sort klassisk tabby dreng
Eife’s Jean the Ender Dragon - sort sølv klassisk tabby pige
Eife’s Creeper - it’s not a pig! - sort klassisk tabby dreng (aka Pickles. Dem der ved hvordan Creeper kom til i spillet genkender nok referencen. Jeg måtte have den forklaret
)
Billederne er fra tirsdag i sidste uge, hvor de var 3 uger (og 1 dag) gamle - og de er nogle fede bamser
Den mindste vejede 512 gram den dag.
Fedlinger er vist ikke helt forkert - men hold da maule, hvor er de dejlige alle tre.
![]()
Årh de er jo alt alt for cute ![]()
Tillykke med de 3 skønlinger ![]()
Sikke nogle dejlige små tykke killinger.
Hjertelig tillykke med dem. ![]()
En skønne dag vil jeg ha’ mig en europé. ![]()
Ej de små runde hoveder! ![]()
De er da lige til at spise.
Stort tillykke med de 3 skønne små ![]()
Ja, det skal du da ![]()
Stort tillykke med de små kuglehoveder ![]()
![]()