Europe ungdyr - smukke creme tabby piger

Zisse og Zaga er et par forrygende smukke og søde europe piger, der meget gerne vil have sin egen familie. De er nemme og søde at bo sammen med. Meget sociale, de kommer godt ud af det med alle husets katte. Sover gerne i sengen, hjælper med at overvåge madlavning og den slags vigtige katteopgaver.
De er vaccineret 2 gange, neutraliseret, chippet og har Agria Altid forsikring, der overdrages til ny ejer ved ejerskifte. Hvis de må følges ad giver vi et pænt prisafslag - de er meget glade for hinanden. De kan udstilles og er søde og nemme at have med, men der er ingen pligt til at komme slæbende med dem hele tiden :slight_smile:

13 Synes om

:hjertehop: nåe så fine piger, de skal da ud sammen! :bebe:

De er meget smukke :hjerte: . Hvis jeg lige stod og manglede kat nr. 6 og 7, såååh …

Altså, i forhold til Gisle, fylder de kun som én kat … såååh …:wink:

4 Synes om

Enig :slight_smile: Hvornår var det du sagde du gerne ville have dem leveret :slem: Deres mor er ved at være ret træt af dem, til trods for hvor søde vi synes de er :slight_smile:

Ja du ved jo de også ville få det som to blommer i et æg her, :hugs: men jeg må være standhaftig, for det kører så nemt lige nu med to friske ungkatte, selvom de ikke just elsker hinanden trods søskende status. :crazy_face:

Zisse og Zaga mangler stadig et godt sted, så mor Lavendel ikke behøver forklare dem det med at flytte én gang til :slight_smile:

10 Synes om

Disse smukke piger søger stadig en god familie. Seriøse henvendelser er meget velkomne - nu har vi haft ikke mindre end 5 henvendelser med aftale om besøg, der alle er udeblevet, og vi er nok ved at være lidt trætte af “folk i almindelighed”. Der MÅ da være et ordentligt sted derude til sådan et par smukke tøser??

1 Synes om

Hej Susanne,
Hvordan kan jeg kontakte dig vedr. de to ungkatte?
Hvis de stadig er til salg?
Nu fandt jeg din mail (tak for hjælpen :relaxed:), så jeg skriver til dig.
Vh. Tine

Hvis du holder musen hen over der hvor der står Email på hjemmesiden så dukker den op i nederste venstre hjørne (det er meningen man skal trykke på det og så skal ens mail program lave en mail til en med mailen, men det virker ikke altid) :slight_smile:

Ja, de er stadig til salg til godt og blivende hjem. [email protected] er korteste vej til at fange mig.
VH
Susanne

Har sendt dig en mail. Vi skrives ved. Vh. Tine

Zisse med på havearbejde. Begge søger stadig et godt og stabilt hjem. Seriøse henvendelser er altid velkomne.

10 Synes om