Européer i forskellige størrelser

Nina var lige på besøg her i fredags, hvor hun havde taget kameraet med, så vi benyttede lige det gode vejr til at få taget lidt billeder af Peyton. Der var nemlig ingen andre end Peyton, der gad andet end at ligge og sove i varmen :tihi:

Jeg synes jo Peyton ligner sig selv, men hvor blev jeg overrasket da jeg genså billederne fra sidst vi tog billeder, da jeg uploadede til Peytons album.

Peyton på 19 uger

Peyton på 15 uger

Flere fra i fredags

Her mor, far og søn

På en stol i skyggen kunne Trille liige holde til at åbne øjnene

Nina fik også lige taget lidt billeder af Athea og de små i fødekassen. Først ligger sølv drengen, så de to sort tabby piger, så den sort tabby dreng og så de to blå tabby drenge, hvor det er ham til venstre jeg tror kunne vise sig at være sølv :slight_smile:

Den lyse af de to piger

Gaab, det er hårdt at være kattekilling

Den ene af de to blå drenge havde allerede fået øjne fuldstændig om morgenen på dag 5, lidt en overraskelse for det plejer først at være omkring dag 8 at mine har det helt :slight_smile:

Smile kan han også :tihi:

Athea er altså bare en fantastisk mor, der nyder sine killinger. Det er første gang vi har seks i et kuld herhjemme, men det kan man i hvert fald ikke se på deres vækst. Den første rundede 200 gram på dag 4, og alle havde taget over 100 gram på allerede på dag 6 :slight_smile:

åhhh ham der måske er blåsølv, skal jeg dælme ikke få kigget på meget på! :ups: Godt jeg har lovet Yasha at han bliver ene hankastrat herhjemme :ups:

totalt fine billeder - Peyton udvikler sig da helt vildt! :smiley:

Heh. Peyton er jo holdt op med at være killing på et eller andet tidspunkt i løbet af de sidste 4 uger. Han ligner jo en rigtig kat nu i forhold til dengang :slight_smile:

• Og de små er endnu mere nuttede i virkeligheden end på billederne! Hvis ellers hende Eva gad sådan noget med at lægge videoer op, så ville man kunne se hvor dygtig den ene pige er til at vippe med sine små ører :wehuu:

[QUOTE=NinaA;1187796]Heh. Peyton er jo holdt op med at være killing på et eller andet tidspunkt i løbet af de sidste 4 uger. Han ligner jo en rigtig kat nu i forhold til dengang :slight_smile:

• Og de små er endnu mere nuttede i virkeligheden end på billederne! Hvis ellers hende Eva gad sådan noget med at lægge videoer op, så ville man kunne se hvor dygtig den ene pige er til at vippe med sine små ører :wehuu:[/QUOTE]

Du skal være velkommen til at lægge den op i tråden her :høhø:

Nuuuui, fy, Eva! Det er bestemt ikke pænt at smække så dejlige billeder op i synet på en, som i forvejen er i killinge-mode :venter: Hvor er de små bare fine!! Ham gutten med det gyldne tabby er da bare… suk :inlove:

Peyton er godt nok blevet stor :slight_smile: Man kan virkelig se udviklingen i de billeder - snart kommer hankattekinderne for alvor :hjerte:

Årh, hvor er de dejlige! :inlove: Sikke nogle smukke farver og mønstre, de har.

[QUOTE=Pernille DL;1187873]Nuuuui, fy, Eva! Det er bestemt ikke pænt at smække så dejlige billeder op i synet på en, som i forvejen er i killinge-mode :venter: Hvor er de små bare fine!! Ham gutten med det gyldne tabby er da bare… suk :inlove:

Peyton er godt nok blevet stor :slight_smile: Man kan virkelig se udviklingen i de billeder - snart kommer hankattekinderne for alvor :hjerte:[/QUOTE]

Hehe, du HAR jo da lige fået en killing! Og med den liste du har lavet idag, så er det da vist nok :tihi:

Mange tak :slight_smile:

Skønne er de jo allesammen :hjerte:

Vildt som Peyton har ændret sig på de uger!

[QUOTE=Lykke;1187925]Skønne er de jo allesammen :hjerte:

Vildt som Peyton har ændret sig på de uger![/QUOTE]

Mange tak :slight_smile: Ja, jeg blev faktisk også noget overrasket da jeg så billederne :slight_smile:

Cuteness overload :smelter:

Sidder også og bliver helt killinge-skruk!!

Virkelig smukke.

Så skulle du se dem nu her! De kommer stavrende når vi sætter os ned foran fødekassen og skal nusses :inlove:

[QUOTE=Helene;1189695]Sidder også og bliver helt killinge-skruk!!

Virkelig smukke.[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile: Der er nogle billeder af dem i denne tråd fra i torsdags, hvor de er lidt ældre og har fået øjne :slight_smile: