Europekillinger i flere farver

Plette-mor har stadig baren åben :slight_smile:

Andy, rød sølv tabby og stadig lidt træt i håret efter at være blevet kastreret :slight_smile:

Adam, creme sølv tabby - jeg beklager han ikke er mere tydelig, men det var det meste han var i stand til at stå stille :slight_smile:

Efter at have nedsvælget i nærheden af en halv liter kaffefløde til morgen kan de godt sidde helt stille lidt :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1256401]Efter at have nedsvælget i nærheden af en halv liter kaffefløde til morgen kan de godt sidde helt stille lidt :slight_smile:
[/QUOTE]

Doping til kattekillinger :wink:

[ATTACH=CONFIG]104284[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]104285[/ATTACH]

Smukke og kærlige Alma med den fine spindemotor :inlove:

Smukke, røde Andy og kærlige Anna søger stadig nye, gode og blivende hjem.

Anna til venstre - hun er sølv tortie klassisk tabby :wink:

Andy til venstre - han er rød sølv klassisk tabby

Andy - putter gerne med enhver anden rar kat, her med White Magic, flink bimse-onkel :slight_smile:

Smukke røde Andy - det er svært at forstå at der slet ikke er nogen, der falder for sådan en dejlig dreng :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1263587]Smukke røde Andy - det er svært at forstå at der slet ikke er nogen, der falder for sådan en dejlig dreng :slight_smile:

[/QUOTE]

Du er ond! JEG falder MEGET for ham, men Sigga siger nej:-(

[QUOTE=Susanne W;1263587]Smukke røde Andy - det er svært at forstå at der slet ikke er nogen, der falder for sådan en dejlig dreng :slight_smile:

[/QUOTE]

Du må lige sætte et par vedhæng på igen :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Susanne W;1263587]Smukke røde Andy - det er svært at forstå at der slet ikke er nogen, der falder for sådan en dejlig dreng :slight_smile:

[/QUOTE]

Jeg kunne nu måske godt falde for en rød dreng, når det er så fine striber. Rød er normalt ikke mig. :wink:
Men det må desværre stadig vente til jeg har en lejlighed med vinduer.

[QUOTE=Henriette;1263651]Du må lige sætte et par vedhæng på igen :p[/QUOTE]Not :wink: Med hans mor er der jo alligevel ingen der tør at røre ved ham med en ildtang, så det ville vist være omsonst :wink:
VH
Susanne

Og smukke søster Anna:

[QUOTE=Susanne W;1263691]Not :wink: Med hans mor er der jo alligevel ingen der tør at røre ved ham med en ildtang, så det ville vist være omsonst :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]
Syntes han er rigtig lækker og vil bestemt finde sin helt rigtig familie med tid, det er jeg ikke i tvivl om - men håber det er ok at spørge ind til hvad du mener med hans mor ? :slight_smile:

Nu gik jeg jo ind for at kigge på billeder af de her killinger… Og Andy er ligeså fin, som du sagde. Manden er bare stadig sådan en der siger nej.

Så må du bytte ham ud med en ja-siger :wink:

Hun er F2, han er dermed F3 = 1/8 BRI og 7/8 EUR :slight_smile: Og det er bestemt ikke for alle - godt nok indeholder alle EUR flere andre racer, men man kan jo vælge ikke at checke sin foundation, så er man fri for at forholde sig til det :wink: Der er iøvrigt intet der tyder på andet end at det var et kernesundt udkryds :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1263985]Hun er F2, han er dermed F3 = 1/8 BRI og 7/8 EUR :slight_smile: Og det er bestemt ikke for alle - godt nok indeholder alle EUR flere andre racer, men man kan jo vælge ikke at checke sin foundation, så er man fri for at forholde sig til det :wink: Der er iøvrigt intet der tyder på andet end at det var et kernesundt udkryds :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
Åh på den måde, ak jamen - ofte er det jo at kan man ikke lige se det i de første 4 led på stamtavlen, jamen så eksistere det ikke :slight_smile: Uanset så syntes jeg han er lækker og netop sundhed er bare alfa og omega :slight_smile:

Meget kærligt og sociale er de :slight_smile: Andy til venstre, Anna til højre. I midten Alko fra samme kuld, som dog lige indtil videre får lov at blive boende. Fornuftigt prisafslag gives hvis Andy og Anna må følges ad i nyt hjem, for som man kan se har de meget stor fornøjelse af hinanden :hjerte: