Europekillinger i flere farver

[QUOTE=Susanne W;1263587]Smukke røde Andy - det er svært at forstå at der slet ikke er nogen, der falder for sådan en dejlig dreng :slight_smile:

[/QUOTE]

Han er noget af de smukkeste, og har et flot mønster …Og det undrer vel ingen at jeg synes det er et plus med brite gener blandet i - osse selvom det ikke er meget :slight_smile:

I hvert fald tog hverken temperament eller sundhed skade af det :wink: Mønsteret gjorde bestemt heller ikke - i det hele taget er det bare nogle meget dejlige killinger :slight_smile:
VH
Susanne

Andy er altså bare rigtig smuk :smiley:

En eller anden dag kommer jeg og kidnapper en misling hos dig Susanne :wink:

Smukke Andy og kærlige Anna er tilmeldt den kommende weekends JYRAK udstilling i Middelfart, Andy er endda meldt til bedømmelse søndag, for han er egentlig en ganske pæn kat :slight_smile: Der må kigges og evt. aes begge dage.

Smukke røde Andy havde en fin dag i Middelfart, hvor han på sin første udstilling blev nomineret :slight_smile: Kærlige søster Anna var ikke til bedømmelse. Begge søger stadig de helt rigtige dåseåbnerførere, og som man kan se er de gode at putte med :inlove:

Først putter prinsesses med Andy:

Og bagefter møver hun sig ind mellem Anna og en bimse :slight_smile:

Anna og Andy ønsker sig stadig sin egen familie. De forventes at deltage på JYRAKs udstilling i Århus 9.-10. januar, hvor der igen må aes og nusses :slight_smile:

[ATTACH=CONFIG]106636[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]106637[/ATTACH]

//youtu.be/dNpzDB4SYCw

  • og jeg skulle hilse fra Andy og sige, at han allerhelst vil bo sammen med en anden rar kat, fremfor alene, for det er nu bedst at have en at putte med på en kold dag :slight_smile:

At han ikke er revet væk for længst er ubegribeligt - han er jo gudesmuk og lyder også til at være en rigtig nussegøj :hjerte:

Håber der snart viser sig det perfekte hjem til Andy -med en putteven :kryds:

[QUOTE=Eva;1269361]At han ikke er revet væk for længst er ubegribeligt - han er jo gudesmuk og lyder også til at være en rigtig nussegøj :hjerte:
[/QUOTE]
Ja, man undrer sig - smukkere røde(sølv) kat skal man lede længe efter, og sød er han også :slight_smile: Oh well, det betyder vel bare at det helt rigtige sted ikke er der endnu.
VH
Susanne

Jeg synes det ligner, at de har nået ‘ørestadiet’ :tihi:

Andy er godt nok flot!

Så har Andy pakket sit legetøj og er flyttet til en ny, dejlig familie; fuldstændigt uimponeret af at der var en ganske lille baby med på killingekig :slight_smile:

Så mangler kun Anna at finde sig et smørhul ved nogle rare mennesker.

Smukke Anna søger stadig et smørhul hos rare mennesker, evt. sammen med en rar voksen kat. Sød og glad kat, let at udstille.

Smukke og dejlige Anna har fundet sit smørhul og flytter på søndag - hun skal være kjøwenhavner :slight_smile: