Evighedskalender

:slight_smile:

Her er en evighedskalender - så du kan se, på hvilken ugedag du er født.

Ved godt, at det er lidt nørdet - men jeg bruger den i min slægtsforskning til at se på hvilken dag anerne blev født.

Den er lige her, hvis du skulle få lyst :

Jeg er født en tirsdag :inlove:

Heh sjovt. Jeg mente nok jeg var et søndagsbarn, ligesom min yngste datter, og det holdt da osse stik :slight_smile:

Min mor var også født en tirsdag :slight_smile:

Åhh nej … jeg er en mandagsmodel !! :S
Men det forklarer en del … :surrender1:

Jeg er født en Torsdag og min søn tirsdag, det kunne jeg da ikke huske (han er 18 år i dag)

Jeg kan kun huske at Andrea er født en søndag fordi det var den nat hvor man sku’ skifte fra sommertid til vintertid (det var dengang man stadig gjorde det i september og ikke som nu i oktober) - for det var nemlig lige præcis klokken tre som så var klokken to… at jeg ringede til den veninde der havde lovet at komme og babysitte Alex, at… “Nu var det nu” - og at hun så forresten sku’ huske at stille uret tilbage :klapper:

Det er lidt pudsigt. Min mor er født en lørdag, jeg er født en lørdag, og begge mine sønner er født en lørdag. Min datter er dog født en mandag

:slight_smile:

Da mit ældste barnebarn blev født (en søndag) sagde jordemoderen, at dem der er født om søndagen kan se nisser.

:nissepar::nissepar::nissepar:

Jeg er født en mandag, hvilket jeg godt vidste da jeg for nyligt fik en til at undersøge det for mig. Jeg har så altid gerne ville have været født på en søndag, da søndagsbørn jo skulle have særlige evner :wink:

Mandagsbørn har fagert skind, tirsdagsbørn har kærligt sind, onsdagsbørn er født til smerte og ve, torsdagsbørn får meget at se, fredagsbørn får kærlighed og lykke, lørdagsbørn skal sorgen trykke, søndagsbørn skal leve længe, og al deres tid have nok af penge.

Jeg er torsdagsbarn :slight_smile:

Manden er onsdagsbarn :S

Tim er født en søndag :muhaha:

Jesper er født en onsdag.

Min mand er født en Tirsdag.

Og jeg er født en Fredag.

Både mig og Jesper er født en lørdag. :kys:

Jeg er torsdagsbarn, men det viste jeg nu godt :slight_smile:
Nicoline er søndagsbarn :slight_smile:

Både jeg selv og to af mine tre børn er født en tirsdag. Den yngste er født en torsdag :slight_smile:

Mandagsbørn har fagert skind

:fin:

Anton er torsdagsbarn og Andrea er tirsdagsbarn … det sidste kunne jeg godt huske, for gik til kontrol hos jordemoderen om tirsdagen, men var jo nødt til at pjække den dag :tihi:

Både jeg og min kæreste er født en onsdag - håber ikke den der profeti holder stik - sikke en fremtid vi har så:S

Det passer ikke, Jesper er født en torsdag. :dokdok::tihi:

Jeg er født en fredag, min mor en mandag og min far en torsdag…

Jeg er et torsdag barn - Og har fødselsdag en torsdag i år :wink:

tosdagsbarn :slight_smile:

Det kan min helt almindelige indbyggede digitale kalender i computeren nu også. :slight_smile:
Jeg er født en onsdag :slight_smile:
Nytårsaften år 1024 var f.eks. en fredag… nyttig viden! :smiley: :wink: