Evt hjemløs killing/kat

Ved godt det er meget at spørge om, men skulle der være nogen der kunne evt. hjælpe med noget transport , Nimtofte kattehjem har sagt god for at modtage hende.
Dog kan vi ikke bruge kærestens bil, da hun slår ud bare katten nærmer sig hende :frowning:

Vil dog lige prøve at ringe til brande afd. og hører om de har plads, da det ligger en del tættere på.

Jeg skal gerne være en del af en stafet. Jeg har ferie her om 3 timer og skal først på arbejde igen tirsdag d. 19. juni

Kan du ikke få aftalt en tid med Mariann/Nimtofte så vi kan få stablet noget på benene. Katten skal jo ikke gå rundt længere end nødvendigt. Kan ikke huske om hun er drægtig…der står noget om det i første indlæg, men ligner hun en missepige der ER rund, for gør hun syntes jeg vi skal skynde os endnu mere

Halløj,
Vi har præcis samme problematik! Og bor også i Horsens. Dog er der her tale om en ung sort hankat, så ingen risiko for drægtighed :wink:

Han har boet i vores have siden slut april, og jeg har gjort stort set ALT for enten at finde ejeren, eller få ham afsat, men uden held. Vi har også forsøgt at integrere ham i familien, men skal da lige love for at vores 2 hunkatte ikke vil dele hjemstavn med sådan en sortsnusker - det er ren DF!

Det går så længe jeg er her, men nu skal vi snart på ferie, så er lidt på skideren med pasning af ham i de 2 uger. Prøver også lige at ringe til Nimtofte og se om de kan overtage ham. Hvis ja, kan jeg godt tage hunkatten med.

Mvh Lone

Lomm - Ej det lyder da helt perfekt, var ved at låne mors bil, men den røg på værkstedet (dumme gearskifte).

Hvordan ser den i øvrigt ud, kender en pige i Danmarksgade der mangler en lille 3-farvet hunkat, den var indekat, og slap ved et uheld ud, spøjst hvis det nu lige præcis var den her kat…!

Her er 2 billedere af den lille minibell

Nårh, en fin lille stribemis…:hjerte:

Nej ok, det var desværre ikke den forsvundne kat. Sidder lige fast med en bebs på armen, men skal forsøge at få ringet senere idag

tænker lidt om I har tjekket om den er chippet??? :stuck_out_tongue: Min kat er en indekat, og da han er en racekat valgte vi at han skulle chippes som 5 måneder gammel, i stedet for øremærkes :smiley: Det er ihvertfald et forsøg værd, OGSÅ selvom den ikke er en racekat :stuck_out_tongue:

Nu fik jeg ringet, og Nimtofte kan ikke tage ham. Så jeg forsøger at få ham ferie-afsat, så må han høre til her for fremtiden. Ærgerligt det ikke kunne samkøres, men hvad med at prøve hende Brita der skriver ovenfor?

I øvrigt, som een skriver ovenfor mht chip, så vil dyrlægen sikkert gerne tjekke det for jer gratis, det gjorde de for os med den sorte.

Jeg har ikke være ved dyrlægen med hende endnu, da jeg ikke har mulighed for at kører hende derhen.
katten er i Horsens og jeg bor i Esbjerg. katten opholder sig ude i kærestens fælleshave.

Brita har tilbudt hjælp med kørsel, men kan ikke forvente hun kan kører den fra Horsens til Nimtofte.

Nej, kan godt se det er en lidt overdrevet tur. Hvad med dem i Brande, kunne de ikke hjælpe?

Ellers synes jeg at jeg, mens jeg ledte efter en løsning mht vores tilløber, læste at hvis bare man boede i Århus området, så kunne man få afhentet katte, så hvis I havde en veninde i Århus?

Jeg syntes man burde tage imod pladsen i Nimtofte og så få arrangeret kørsel. Jeg skal gerne hente katten/kattene i Horsens of køre dem til Nimtofte. Det skal blot være på et tidspunkt der harmonerer med Vråudstilingen eller i næste uge…mit arbejde

Dem i Brande, er umlige at få fat på, har ringet 12 gange nu :frowning:
Helt utroligt at Brita vil kører fra Horsens til Nimtofte :smiley:
Kæresten fortæller at hun ikke lige har set minibell de sidste par dage, men hun holder lige et ekstra øje i denne uge.

Kunne det tænkes katten hører til et sted i nærheden, men bare er en rendemaske (d.v.s. en kat der elsker at have flere steder hvor hun føler sig godt tilpas).
Har opslag og grønt halsbånd med telefonnummer på ikke givet nogen respons overhovedet?
Hvis katten er velplejet og det ligner den på billedet, så mistænker jeg den altså for at have et hjem et eller andet sted.

Den har haft det grønne bånd på i over 3 uger før jeg skrev første gang herinde.
Det gav kun en henvendelse, som var en der spurgte om jeg manglede en kat, da han havde set og hørt den flere gange uden i hans have.

Har du snakket med den? Hvis den ikke bliver fodret, burde den jo være mager - og umiddelbart ser den ret velnæret ud på billedet, men det kan jo snyde. Hvordan er den i virkeligheden?

3 uger med halsbånd…så må man tænke den intet hjem har. Jeg ville så pille det af.
Hvis du har en aftale med mariann/nimtofte internatet så lav en tidsaftale, så må vi finde på noget transport

har snakket med hende, som du kan læse længere oppe :smiley:
Hun er voldsom kælen, og har intet problem med at få tjekket mave, øre, tænder, osv.