Hejsa,
Nogen der kan fortælle hvordan jeg skal stille mig i forhold til denne lille kat.
Der hvor kæresten bor, er der begyndt at komme en killing/kat forbi, den er meget menneskevant og lader sig nusse på maven og at få tjekket øre, negle osv. så går ud fra den er vokset op ved en familie, og ikke er født i det fri.
Killingen/katten er efter min overbevisning ½-1 år gammel, hun er ikke øremærket 
Desværre tror jeg hun også er gravid, da kæresten har observeret flere hankatte omkring hende.
Det at hun er så kælen og menneskevant, gør det meget svært at vurdere om hun rent faktisk har et hjem og hun bare har fundet ud af at folk her er søde og gerne vil snakke, eller hun er smidt ud hjemme fra.
Kæresten har en veninde, der evt. vil tage killingen/katten med til dyrelægen/internat i Århus, da vi ikke selv har kunnet finde et i Horsens, hvor kæresten bor og killingen/katten befinder sig.
Hvad ville være det smarteste at gøre ?
Kæresten har set hun har siddet på en af deres havestole siden søndag middag indtil nu, hvor hun fortsat ligger pt og sover.
Håber virkelig i vil hjælpe, det skære dybt i mit hjerte at så kælen og dejlig kat, skal ligge derude, uden nogen familie at varme.
Du skriver, hun er øremærket. Hvis I kan aflæse mærket, kan I søge på det på disse to sider og evt. finde en ejer den vej:
http://www.dansk-katteregister.dk/?Show=Search
http://www.katteregister.dk/findkat
Enig med Ingrid - forsøg at finde ejer via øremærke - ellers er internat en god løsning 
Hun er ikke øremærket, min fejl 
I Lund ved Horsens ligger et internat under Ingens Kattehjem
Prøv at ringe til Susanne Preisler på 70203553
Tak, vi prøver og ringe i morgen. Og hører hvad hun siger.
Kan de ikke hjælpe kan du prøve Mariann (86480020) i Nimtofte…hun er rigtig sød og har et meget stort hjerte når det gælder mis
Igen tak
altid rart med hurtigt hjælp
Men NU ER I sikre på den ikke bare har et hjem henne om hjørnet.
Det ville måske være en god idè at lave nogle opslag med fremlysningen af hende eller spærge hos en dyrlæge om i må få et af DBøs grønne identifikations-halsbånd hvorpå i kan skrive jeres telefonnummer…så HVIS mis går hjem kan dens ejer set det OG ringe og fortælle det ER en ejet kat.
Også det vi har tænkt, vi undrer os blot over hun har været her siden søndag middag.
Vi vil prøve og holde øje med hende og prøve det bånd fra dyrlægen.
[QUOTE=Groggy;863329]Også det vi har tænkt, vi undrer os blot over hun har været her siden søndag middag.
Vi vil prøve og holde øje med hende og prøve det bånd fra dyrlægen.[/QUOTE]
Det kan jo være hun er blevet væk hjemmefra
Hvis det f. eks. er en indekat der er sluppet ud ved et uheld er det ikke sikkert den kan finde hjem igen.
Men dejligt at I er obs på den og vil hjælpe 
Var nede og se igår aftes, der var hun der ikke, men her kl 8 i morges var hun der igen.
Måske er hun nogens? Prøv, om ikke du kan få et halsbånd på hende - eller evt bare en tynd elastik med en lap papir. Og vent så nogle dage og se, om nogen henvender sig.
Har fået et grønt halsbånd hvor vi har skrevet telefon nummer, så nu skal jeg ned og se om hun er der.
Øv, den lille misling er der endnu, vi har haft det grnne halsbånd på fra dyrenes beskyttelse på i et stykke tid nu uden svar.
Vi prøver at ringe til Inges kattehjem horsens afd.
God idè …nu har I gjort hvad der er muligt og kan ikke gøre andet end dèt I nu gør (ringer rundt til diverse internater)
Hvis Preislers takker nej kan i prøve:
DB/Odder: 86551262
DB/Nimtofte /mariann er en superdejlig kvinde med et stort kattehjerte): 86480020
MVK/Odense: 65957175
[QUOTE=Groggy;866870]Øv, den lille misling er der endnu, vi har haft det grnne halsbånd på fra dyrenes beskyttelse på i et stykke tid nu uden svar.
Vi prøver at ringe til Inges kattehjem horsens afd.[/QUOTE]
Godt nok alligevel, for så er det i det mindste også prøvet. Håber Kattehjemmet kan hjælpe så. 

Ingens kattehjem Horsens tager ikke katte ind pt 
Vi må ringe videre 
Ved ikke om det er fordi der er rigtig mange missemødre med killinger de forsk. steder (det er jo sæson) eller om det måske er pga sygdom?
Internattet i Fuglebjerg har været hårdt ramt at sygdom, mener at Tina derude også sagde at resten af landets internater også var hårdt ramt. Kunne man forestille sig at de måske ikke tager nye katte ind nu (hvis ikke det er pga. sæson-faktoren) pga. sygdom de forsk. steder :?
Døjer selv med en variant af det sygdom der er i omløb tror jeg pt… bare ikke så voldsom… er sikker på at det er pga. mine bæsters vaccination
Ej uha det lyder bestemt ikke godt da 
Kæresten siger katten, som vi har døbt minibell ser ud til at have det godt og ser ikke ud til at tabe sig, så det er jo positivt.