Exit Helios

Efter at have bøvlet længe med tilbagevendende pancreatitis og diabetes gik den ikke længere. Igår var han som sædvanligt ude og stadig veltilpas, men her til formiddag blev han dårlig, gispede, havde lidt småkramper og var tydeligt ved at vende. Jeg havde en blå sprøjte til nødstilfælde, hvis det værste skulle ske og mit livs mest smertefulde handling var at give min gamle ven fri.
Tak gamle dreng for 15 fantastiske år. Der bliver aldrig en som dig. Aldrig en der kunne det samme på udstillingerne, men mest af alt aldrig en der kommer til at fylde så meget i mit hjerte igen. At stå med hånden på din brystkasse og mærke dine hjerteslag det sidste minut… At lukke dine øjne i for sidste gang… Vi har jo altid skulle leve sammen og begraves sammen, så imorgen bliver du kremeret og gemt i en krukke, og om 20 år bliver jeg så den skøre gamle kone på plejehjemmet der sidder i sin stol og stirrer fjernt ud af vinduet med en urne på skødet. :brist: Tak Helios for alle oplevelserne. Hvordan skal vi dog nogensinde komme videre med noget som helst.

Åh ej altså :ked:
sov godt skønne Helios!

:trøste: Til dig Susanne!

Det gør mig rigtig ondt for jer :frowning: Jeg har tydeligt kunne mærke i dine indlæg, Susanne, hvor meget Helios betød.

Hvil i fred, kære Gammelfar :lys:

Det gør mig ondt :ked:
Hvil i fred smukke Helios :lys:

Det gør mig ondt :frowning:

:rip: Helios, hils på den anden side

Det gør mig ondt :lys:

Det gør mig ondt! :frowning:

sov sødt Helios :lys:

god rejse

KRAM til dig og Claus :kram: Helios havde en stor plads i jeres hjerter - nu har I vist ham den største kærlighed ved at befri ham fra flere lidelser :hjerte:

Åh det gør mig ondt! :ked:

:lys:

:kram:

:kram:

Øv hvor trist … kommer til og savne de glade historie du har skrevet om ham. Men væk ville han ikke være, for tænk alle de bimser der render rundt med hans fine gener …

:rip:

det er jeg kede af at høre en masse -kramertil dig og claus

Hvor gør det mig inderligt ondt at høre :ked:

Åh nej, det var jo slet ikke meningen at han skulle forlade denne verden endnu :frowning:

Det gør mig meget ondt for dig og også Claus. :brist: Helios var en skøn herre, og jeg har nydt at have fornøjelsen af at møde ham på et par af hans senere udstillinger, hvor han i høj grad stadig kørte med klatten!

Hvil i fred, Helios :sørger:

:kram:

:lys:
-kramer

:kram:

:lys:

-kramer

Det gør ondt at høre, at dejlige Gammelfar er rejst over Regnbuebroen :ked:

:sørger: smukke Helios, du var en ener!

:lys: