Exotisk buttet

Hun har da en aldeles dejlig form! :hjerte:

Hvor er hun dejlig :hjerte:

Hun er så dejlig, en rigtig tortietrold. Linea (datteren her) så jo dit billede i vores gruppe og mente at næsen lignede et kysseklart jordbær ss

MVH
Gitte

Nuuurh sådan et nuttet fjæs! :hjerte:

Sikke en lækker mås hun har. Jeg tror, at jeg er forelsket.

Potedask fra Schumacher.

:høhø: perserkatte er jo heldige på den måde - jeg mener hvem ellers ser det som et fortrin at være som en kommode, have en kort hals, korte kraftige ben og ikke mindst tykke ankler

:tihi: :wehuu:

Hun er da smuuuuk, og bestemt ikke for stor, endnu rundere er endnu smukkere - jeg er sikker på, at selv Leise i sin høje alder (snart 13) hellere end gerne ville snuse til den smukke pige og hin omtalte legemsdel: Det er ikke uden grund, at Afrodites måske hyppigste tilnavn var Kallipygos. Kalli er samme ord som Kalos, dvs smuk, og pygos - ja, kig bare på Coco C :wink:

En rigtig Venus Smukmås!

Hvis nogen siger du har en bred mås, så krads dem i deres bedste lilletå.
Knus Elin, der synes du ser sød og dejlig ud.

[QUOTE=GitteS;799001]Hun er så dejlig, en rigtig tortietrold. Linea (datteren her) så jo dit billede i vores gruppe og mente at næsen lignede et kysseklart jordbær ss

MVH
Gitte[/QUOTE]

Årh, det var sødt sagt :hjerte: Synes også selv hendes røde næse er ret kær.

Tak :slight_smile: Ja, rund er jo også en form :høhø:

Ja, det må man sige de er :smiley:
Første gang jeg havde hende med som voksen, fik jeg at vide at hun var tynd og havde for lange ben - hvilket jo var ment som noget negativt ved hende. Tænkte også bare, ej skulle det nu være et problem at have lange ben i en skønhedskonkurrence, haha :cool2:

:høhø: perfekt comeback