Extreme Classic

Hvad plejer det at koste?
Den helt alm pose med 16 kg.

Jeg gav 169 kr i land og fritid :slight_smile:

159 kr. når det ikke er på tilbud.

149kr i Bonnie, PetWorld og MaxiZoo er normal prisen.

Er det for én pose?

Hmm, så lyder det til at 99 kr v/ 5 poser og derover er et godt tilbud :slight_smile:

99kr pr sæk er meget pænt.

Ja … og kan se det er meget dyrt …

men har også fundet noget som ligner ekstreme classic nu og koster 99 pr. pose :slight_smile:

kan dog ikke huske hvad det hedder men det kommer fra samme forhandler , bare med andet navn og pose.

Ihhr ja…hvor kan du købe det til den pris??

Hvis man er medlem af petworld får man det også til den pris. 600 kr for 5 poser, hvoraf den 11. pose man køber er gratis. Poserne bliver så desværre ikke båret op på 3. sal. Men pisen er rimelig.

Det er et opdrættertilbud jeg har modtaget.

Jeg har købt det på nogle af udstillingerne og har givet 450 kr for 5 poser…
Mener det var Petworld, der lige har haft et tilbud til 69 kr pr pose…
Men det er jo sjældent, de har sådan et tilbud :frowning:

sidst vi købte extreme classic gav vi 200 kr for 4x16 kilo, sådanne tilbud er der nu og da hos de store dyrebutikskæder. og så køber vi stort ind

maxizoo har deres eget produkt som er det samme som extreme, det hedder bare premiere exelence og så er det i 12 kilos poser istedet, dette koster normalt 125 kr pr pose og er osse på tilbud nu og da

til alle jer der bor på sjælland der kan i blot bestille det hos bonniers i helsingør

med opdrætterrabat giver jeg 90 kr sækken og får det leveret gratis i min entre

Jeg vil os have sådan nogen billige tillbud …

Så må du jo se om du kan gøre dig fortjent til det :slight_smile:

Professional Classic er lige så godt, men billigere. Jeg bestiller det over zooplus. gerne til et halvt år ad gangen el. lign.

Det gør jeg altid :tihi: