Her er dagens stemningsbillede af F-kuldet og min ældste søn.
Han er lige kommet hjem fra 3 ugers ferie i Spanien og er lækker-brun
Killingerne nød IGEN at være i centrum … fantastiske katte :love2:
Åh hvor er de vidunderlige, er så imponeret over deres smukke klare farver.
Det er da pudsigt…jeg kan slet ikke se den killing, der er i din søns højre hånd.:?
De killinger altså, de er lige til at …næsten dø af at se
Tak Gitte.
Det her kuld er bare det skønneste (åh, det siger jeg om hvert kuld ) men de er bare så harmoniske, glade, tilfredse, tillidsfulde og legesyge.
Det er første gang vi har røde killinger, så det er lidt anderledes … at se på altså, men k… de er dejlige :love2:
Jeg sov inde hos killingerne den anden nat. Dvs. jeg forsøgte at sove, men Mor Dooley snakkede konstant med sine killinger. Hun kom hele tiden med den kæreste kurren og de sødeste iiwwer, og det blev altså lidt træls at høre på i længden :høhø: så kl. 02 måtte jeg forlade rummet for at få bare en smule søvn.
Uha, lille Ferrari er da ved at køre galt der - lige ud i afgrunden
De er så nuttede - sådan en samling små Fraggler (det var dit F-kuld, ikke :klapper:)
Hun har taget usynlighedspinden i munden, for at dæmpe nutteshedsfaktoren lidt
Fint med mig. Det er jeg rigtig glad for, eller måske er det mit anti-tortiefilter, der virker nu.
Spøg til side…jeg skal altså have en af dine killinger…på et tidspunkt.
Hold op nogle smukke farver de har
Virkelig skønt billede!
[QUOTE=galath;904761]Uha, lille Ferrari er da ved at køre galt der - lige ud i afgrunden
De er så nuttede - sådan en samling små Fraggler (det var dit F-kuld, ikke :klapper:)[/QUOTE]
Fraggler og ja, der er smæk på en rød Ferrari. Dog er han i pit på billedet :høhø:
[QUOTE=Sim-Sim;904769]Fint med mig. Det er jeg rigtig glad for, eller måske er det mit anti-tortiefilter, der virker nu.
Spøg til side…jeg skal altså have en af dine killinger…på et tidspunkt.[/QUOTE]
Sikke en dejlig kompliment - 1000 tak, og F-kuldet er nok ikke det sidste kuld herfra så muligheden for at få en kat herfra ligger åben.
[QUOTE=MichellaOliver;904779]Hold op nogle smukke farver de har
Virkelig skønt billede![/QUOTE]
Mange, mange tak.
Ih hvor er de blevet store Og hvor er de dejlige!
Det må være skønt at komme hjem fra ferie til sådan en flok små banditter.
Skønt billede… Min første tanke var dog at du da er alt for ung til at have så gammel en søn Men jeg kan så godt se din alder er lidt højere end jeg troede…
Men hvor er de herlige. Især hende den lille tortie, der skal undersøge hans finger
Tak skal du have, og åååh ja, sådan nogle killinger vokser ALT for hurtigt :cool2:
Han nød det også i fulde drag, mens han var her. Nu er han dog kørt hjem til sig selv igen, men killingerne var noget af det første, han spurgte ind til, da han kom.
I øvrigt sagde han, at når han flyttede i lejlighed, SÅ skulle han altså have en af mine killinger … :love2:
My son - your are talking to my heart
[QUOTE=Eife;905037]Skønt billede… Min første tanke var dog at du da er alt for ung til at have så gammel en søn Men jeg kan så godt se din alder er lidt højere end jeg troede…
Eife - sådan en dejlig, opløftende besked udløser promte en “trutter” Værs’go
Jeg har 2 drenge på hhv 17 og 20 år. Begge er nu flyttet hjemmefra, og så kan jeg/vi da godt sidde her og føle mig/os lidt “gamle” indimellem
Sjovt nok ikke lige nu, efter at have læst din besked.
Men hvor er de herlige. Især hende den lille tortie, der skal undersøge hans finger [/QUOTE]
Hun er som snydt ud af næsen på sin mor = altid nysgerrig :høhø:
Mange tak
Skønt billede af mislingerne og Uffe
Uhhhhh ! hyggelige billeder, både af flot søn og dejlige killinger:hjerte:
Cats og Conni
Nøøj hvor ser de dejlig sunde ud - alle 6
Dejligt billede af smukke misser og ligså søn
Tak Rikke - Uffe bryder sig ikke om at blive fotograferet, så jeg måtte lige skynde mig at knipse et enkelt billede af ham (og killingerne)
[QUOTE=conninissen;905789]Uhhhhh ! hyggelige billeder, både af flot søn og dejlige killinger:hjerte:
Cats og Conni[/QUOTE]
Ja det var hygge på et meget højt plan :love2:
Tak Winnie
Tak Birthe
Jeg vil lade alle jeres søde ord gå videre til Uffe også.
Han er da ret godt opdraget, sådan at spørge til killingerne som noget af det første!
Skønt billede af de små ballademagere… Man fornemmer godt der er knald på dem.