Facebook-gruppen

Nu har jeg været inde at fifle med FB-gruppen :slight_smile: Jeg har bl.a. gjort den til en lukket gruppe, og jeg har oprettet et spørgsmål, som folk skal svare på, dvs. angive brugernavn herfra, hvis de anmoder om medlemskab. Så det behøver administratorerne ikke engang at gøre.

Jeg har sendt en invitation til @Jeanette om at blive administrator. Det indebærer udelukkende at godkende medlemsanmodninger med gengkendelige medlemsnavne og godkende opslag. Jeg synes godt, vi stadig kan tillade frem- og efterlysninger og opslag om begivenheder, men det er nok ikke så interessant i en lukket gruppe.

@BAB, hvis du stadig kunne tænke dig at hjælpe også, så skal jeg bruge dit FB-navn. Du kan bare sende mig en pb, hvis du ikke vil skrive det her.

En ting kan jeg ikke gøre noget ved - jeg kan ikke skifte det grimme billede :slight_smile: Jeg ville have sat logoet herfra ind, men det har nogle forkerte dimensioner. Hvilket velsagtens er årsagen til, at ingen har gjort det allerede.

Så hvad siger I til, at vi får et helt nyt logo, som både passer til forum og FB? Vi kunne udskrive en lille konkurrence - eller måske bare høre @Juvena, om hun kunne tænke sig opgaven? Eller @HeroldDesign?

Hvad tænker I andre? Jeg opretter en ny tråd til det, tror jeg.

EDIT: Nyt logo-tråd

3 Synes om