Skal vi have nyt logo?

Følgende er hentet fra opslaget om FB-gruppen:

En ting kan jeg ikke gøre noget ved - jeg kan ikke skifte det grimme billede :slight_smile: Jeg ville have sat logoet herfra ind, men det har nogle forkerte dimensioner. Hvilket velsagtens er årsagen til, at ingen har gjort det allerede.

Så hvad siger I til, at vi får et helt nyt logo, som både passer til forum og FB? Vi kunne udskrive en lille konkurrence - eller måske bare høre @Juvena, om hun kunne tænke sig opgaven? Eller @HeroldDesign?

Hvad tænker I andre? Jeg opretter en ny tråd til det, tror jeg.

Og det er så denne her tråd. Så lad mig høre, hvad I siger - og byd gerne ind, hvis I kan lave et. Jeg ved ikke, hvem der ellers sidder med evner inden for det grafiske.

For en ordens skyld må jeg hellere tilføje, at jeg ikke har råd til at betale for det. Men en flaske god vin eller lign. kunne det nok blive til :wink:

2 Synes om

Jeg er temmelig græsk-katolsk omkring logo :slight_smile:
Så længe det bliver diskret som det vi har nu, hvis det skal laves om :slight_smile:

Er det mon en mulighed at resize/reskalere logo herfra ?

Det er ikke umuligt. Jeg ved bare ikke hvordan. Logo herfra er 600 x 100. Logo til FB skal være 400 x 150. Og det kan jeg ikke lige få til at gå op. Det er muligt, andre kan fixe det?

Men det er nu heller ikke KUN derfor, jeg stiller forslaget. Det er mere sådan er-det-tid-til-fornyelse?-agtigt :slight_smile: Og det er slet ikke sikkert, det er. Hvis folk er tilfredse med tingenes tilstand, skal vi jo ikke pille ved det. Så er det under alle omstændigheder mindre vigtigt, hvordan det ser ud på FB. Det er bare noget gammelt noget, som slet ikke ligner noget andet på KG.

Hvad jeg rigtig godt kan lide ved det eksisterende logo, er, at billedet fungerer så fint som thumbnail og favicon. Men sådan kan man jo også lave et evt. nyt logo.

Som sagt - det er bare et oplæg til diskussion. Ikke noget, der absolut skal ske, med mindre der er stemning for det. Og at nogen i givet fald gider at designe :slight_smile:

Jeg synes egentlig vores logo er pænt nok, men skal da gerne være med til at stemme om evt nye forslag… er nok lidt hip som hap :blush: Har desværre ingen evner ud i den retning

Jeg synes det vi har er fint, men om vi har det ene eller det andet, gør hellere ikke den store forskel for mig. Angående at lave et nyt, er jeg hellere ikke til nogen hjælp. :slight_smile:

Jeg holder meget af det nuværende logo med de to kissemissende katte og hjerterne, så et nyt skal sør’me være godt for at skifte. :slight_smile:

7 Synes om

Enig at nuværende logo er fint og enkelt.

Jeg kan godt resize det vi har nu til også at passe til FB. Hvis jeg skal gøre det for dig, så send det på mail til [email protected]

3 Synes om

Jeg kan sådan set godt selv resize det, men det er jo en anden ratio. Kan du få det til at se rigtigt ud stadigvæk så? Ud over at det nuværende logo på FB-siden er forældet, så gør det også ondt i mine øjne, at det slet ikke passer i dimensionerne. Så det er derfor, jeg ikke bare uden videre kan finde ud af at tilpasse det - uden at strække i det på en eller anden måde, og så synes jeg ikke, det er så cute mere :slight_smile:

Men hvis du kan gøre det, uden det går ud over ratio - fx ved at tilføje hvidt over og/eller under, så det får den påkrævede højde, så må du meget gerne.

Jeg har ikke en orignalversion af billedet. Jeg har bare højreklikket på billedet i toppen af siden og gemt det. Det er sikkert lige så nemt, hvis du selv gør det :slight_smile:

1 Synes om

Jeg ææææælsker vores nuværende logo, fordi det er smukt og enkelt og også fordi Alice har lavet det :heart_eyes:
Jeg skal gerne lave det så det passer til Facebook, har det som vector grafik på pc’en så det skal ik tage lang tid :ok:
Bare si til.:smiley:

9 Synes om

Det ville være super hvis du kunne det! Enig ift Alice i øvrigt :slight_smile:

2 Synes om

@HeroldDesign - lav du det da endeligt! :slight_smile:

@galath jeg ville have lagt ekstra hvidt ind, men @HeroldDesign kan lave det korrekt og hun om er mega dygtig, meget bedre hun gør det :slight_smile:

3 Synes om

Det må du rigtig gerne, Elisabeth :heart:

1 Synes om

favicon

9 Synes om

det første er til favicon, det er lavet mere kvadratisk (kattenes haler er opad for at passe bedre)

4 Synes om

Vores logo er rigtigt flot - men det første med de løftede haler gør det bare endnu flottere ! :ok::ok:

2 Synes om

Jeg tænkte faktisk også på om jeg skal sætte det ind på de to andre til henholdsvis banner herinde og fb?

2 Synes om

Jeg har lige afprøvet det nederste i facebook gruppen, den er for stor

Jeg er helt sikker på at Elisabeth nok skal sende dem i rigtig format og størrelse når hun er færdig med dem :slight_smile:

1 Synes om

jeg må indrømme at jeg bare lavede det efter de mål Ingrid skrev længere oppe. Hvis jeg lægger det på min egen profil passer det perfekt…hmm :thinking: