Facebook-gruppen

hmmm, gud ved om jeg så bare er den eneste der syntes alt det der hemmeligheds noget på nettet er noget pjat, måske man bare ikke vil stå ved hvem man er og tør stå ved det man siger og skriver

Jeg har godt set, at der er mange på FB gruppen, som man ikke lige kender…

Og nogle som ikke er på siden her…
Jeg tror fx. mange unge synes det er nemmere med de (Undskyld) skide facebookgrupper…
men man får jo ikke den samme debat og lignende som man gør her…

Det der irreterer mig mest ved diverse facebookgrupper osv. er at jeg simpelthen ikke kan gennemskue, hvem der kan se hvad:(
Får i perioder flere opslag på min væg, om at den ene eller anden har slået noget op i en eller anden gruppe, og det kan irretere mig en hel del, så de steder jeg selv kan undgå at andre får sådan nogle opslag fra mig af, der gør jeg det:)

Jamen jeg bruger ikke sådan Facebook til daglig, men jeg vidste at der var en KG-gruppe derinde fra sidste gang forum her fik ned. Og så oprettede jeg mig for at finde ud af hvorfor jeg pludselig hed Tzari da jeg forsøgte at komme på herinde i fredags.
Og da ingen ville vide hvem D*** J***** er og jeg ikke dur til “Ja det er altså mig der hedder sådan og sådan inde på KG” , så valgte jeg bare at bruge mit navn herinde fra.

[QUOTE=Felis;1004972]Jamen jeg bruger ikke sådan Facebook til daglig, men jeg vidste at der var en KG-gruppe derinde fra sidste gang forum her fik ned. Og så oprettede jeg mig for at finde ud af hvorfor jeg pludselig hed Tzari da jeg forsøgte at komme på herinde i fredags.
Og da ingen ville vide hvem D*** J***** er og jeg ikke dur til “Ja det er altså mig der hedder sådan og sådan inde på KG” , så valgte jeg bare at bruge mit navn herinde fra.[/QUOTE]

Det var skam ikke ment som noget imod at du havde lavet det - syns bare det var sjovt da jeg lige så en Felis Felis :slight_smile: