Facebook - øv mit navn

Jeg er en af de snart få danskere (sådan føles det i hvert fald), der ikke er på Facebook. Nu er det nærmest blevet en principsag for mig ikke at være der, fordi de fleste mennesker omkring mig siger, at man bare skal være der :S

Nåh, men her til aften fortalte min veninde mig så, at der er en “Charlotte Oeh” på Facebook - øv for den da :rock:.

DET ER ALTSÅ IKKE MIG - og nu gider jeg næsten slet ikke kalde mig det mere :prut:

Jeg er så en af dem der har 2 profiler derinde fordi jeg havde glemt at jeg havde oprettet den første.

Nå men jeg bruger altså ingen af mine kontoer særlig meget. :tihi:

:inlove::inlove:

Jeg er heller ikke på FaceBook - og kommer det med garanti heller ikke.

Selv om min bror, svigerdatter og andre lokker alt hvad de kan - jeg kan sagtens leve uden.

:smiley:

Du er så ikke ene om, ikke at være på facebook.

min kusine fastholder også at hun ikke vil være derinde :ok:

Jeg har stor respekt for jeres valg :thumbup: Helt sikkert.
At jeg selv har valgt, at være derinde, er simpelthen fordi jeg kan komme i kontakt med min familie igen :inlove: Det er jeg super glad for :wehu:

Jeg kan godt forstå, at du er træt af, at dit navn figurerer derinde, men der er mange brugere, så mon ikke der er en, der lige rammer dit navn :?
Der er ihvertfald 8 sider med Annette Olsen, sååå jeg er ihvertfald ikke noget “enestående” derinde -LOL

Jev vil altså gerne stå last og brast med dig Charlotte.
Jeg har heller ikke nogen Facebook profil og ønsker det helelr ikke.
Jeg har også mrket de holdninger som jeg fornemmer du skriver mellem linierne.
Vi må bare holde ud og holde ved og tro på at vi har valgt det vi føler er det rigtige for os, nemlig ikek at være på Facebook.

Jo, men når man hedder Charlotte Oehlenschlæger, så er man ikke vant til at møde andre med det navn :slight_smile: - men mit navn var for langt til, at jeg kunne oprette det herinde på Kattegale - derfor forkortelsen.

Jeg er heller ikke på FaceBook - og kommer det med garanti heller ikke.

Selv om min bror, svigerdatter og andre lokker alt hvad de kan - jeg kan sagtens leve uden.

:D[/quote]

[quote=Mig og Mille T;100643]Jev vil altså gerne stå last og brast med dig Charlotte.
Jeg har heller ikke nogen Facebook profil og ønsker det helelr ikke.
Jeg har også mrket de holdninger som jeg fornemmer du skriver mellem linierne.
Vi må bare holde ud og holde ved og tro på at vi har valgt det vi føler er det rigtige for os, nemlig ikek at være på Facebook.[/quote]

-gruppekram …ihh, hvor dejligt at høre - jeg troede, jeg var alene :slight_smile:

nej det kan jeg godt forstå :slight_smile:

At du ikke er på facebook, skal du ikke lade dig “tynge” af. Rigtig mange vælger ikke at være derinde, og det har jeg fuld forståelighed for.

Jeg håber, at den “falske” Charlotte Oeh :tihi: finder på et andet navn :ok:

Altså jeg har fundet mange tabte venner. Men det har vel lidt at gøre med den måde vi har levet på. Alting går stærkt og vi flytter allesammen hele tiden.

[quote=Annette O;100654]
Jeg håber, at den “falske” Charlotte Oeh :tihi: finder på et andet navn :ok:[/quote]

-LOL Ja, lad os lige krydse :kryds:

næh, jeg ved squ ikke hvad jeg skal syntes om facebook, er først begyndt derinde for godtog vel en uge siden og jo det er da meget sjovt at finde gamle venner osv, men der stopper den osse for mig.
indtil videre får jeg ikke billede på derinde og jeg bruger det osse kun meget lidt, tror for mit vedkommende at når nyhedsinteressen omkring facebook har lagt sig vil jeg bruge det meget meget lidt

Jeg er heller ikke derinde og har heller ingen intentioner om at komme det. -tihi

Jeg stod også last og brast lææænge…og gad bare ikke det Facebook halløj. Men udsat for massivt gruppepres overgav jeg mig…og har siden fundet eller blevet fundet af gamle klassekammerater, veninder og familiemedlemmer…det er virkelig smart. Senest har jeg hittet en pige jeg mødte på Ibiza for over 20 år siden -høhø

Næste mål er at opstøve nogen af de skønne mennesker jeg rejste rundt i Zambia og Zimbawe sammen med også for 20 år siden :cool:

Og som en bonus, har jeg via FB fundet ud af at en af mine kollegaer fra Birmaklubbens bestyrelse og jeg har gået sammen på handelskolen for 22 år siden…he he det er da morsomt.

[quote=Annette O;100654]nej det kan jeg godt forstå :slight_smile:

At du ikke er på facebook, skal du ikke lade dig “tynge” af. Rigtig mange vælger ikke at være derinde, og det har jeg fuld forståelighed for.

Jeg håber, at den “falske” Charlotte Oeh :tihi: finder på et andet navn :ok:[/quote]

Faktisk sad vi og så noget i TV her i aften og der var der en person der hed noget med Ochen******** men som ikke var samme efternavn som dig. Jeg fortalte forøvrig Finn om dit navn samtidig.

Jeg er ikke på facebook og det har jeg så heller ikke tænkt mig at komme , mine børn syntes at det er noget pjat at jeg ikke vil oprette en profil derinde , men hvorfor skulle jeg dog det , hvis nogle vil i kontrakt med mig ,står jeg jo i telefonbogen :stuck_out_tongue:

Det er altså ikke det samme, da mange af os kvinder har det med at få nyt efternavn. En af mine klassekammerater har lagt nogen af de gamle klassefotos fra vores 6. klasse ud…ha ha det er skægt syntes jeg.

Det kan godt være jeg spørger dumt :eek:, men søger man på fødenavn derinde? For hvis kvinderne opretter sig med deres giftenavn, så er man jo lige vidt.

Jeg har oprettet mig med mit giftenavn…men det går nu strygende alligevel med at finde/blive fundet. :tihi:

Jamen det er det da også , men vi har fundet sammen , dem som jeg har gået i klasse med :ok:

[quote=Charlotte Oeh.;100635]Jeg er en af de snart få danskere (sådan føles det i hvert fald), der ikke er på Facebook. Nu er det nærmest blevet en principsag for mig ikke at være der, fordi de fleste mennesker omkring mig siger, at man bare skal være der :S

Nåh, men her til aften fortalte min veninde mig så, at der er en “Charlotte Oeh” på Facebook - øv for den da :rock:.

DET ER ALTSÅ IKKE MIG - og nu gider jeg næsten slet ikke kalde mig det mere :prut:[/quote]

skal jeg så også ændre navn fordi der er SÅ mange kæledyrsejere der kalder deres katte,hunde og heste for Ronja?

Vi er unikke i vores personlighed, men dælme ikke på navn altid da…

Jeg er nu glad for at være på face, jeg har fundet så mange gamle venner og veninder som jeg ellers havde mistet kontakten til dengang jeg måtte starte mit liv forfra pga en dum eks…