Facebook - øv mit navn

Ronja.Haha.jeg.kender.godt.løget.Har.fået.en.hamster.fra.nogen.der.boede.der.da.jeg.var.15:D
Havde.en.efterskole.veninde.der:)

[quote=Eva K;103063]Ronja.Haha.jeg.kender.godt.løget.Har.fået.en.hamster.fra.nogen.der.boede.der.da.jeg.var.15:D
Havde.en.efterskole.veninde.der:)[/quote]

det værste ved da jeg boede der var at der var en gammel dame der mente jeg var provokerende fordi jeg har en smule sjællandsk i min accent…kan jeg da ikke gøre for at min fars side af familien er fra nordsjælland…mig på helium så lyder jeg 100% som Andrea (kaj og andrea…)

Ronja - Øv, hvor ærgeligt. Jeg er totalt jysk/århusianer i udtryk, men nogen gange kan jeg også få lagt betoningen så folk spørger om jeg er fra sjælland?!

den værste jeg har prøvet var da jeg havde tilbragt hele sommeren på bornholm sammen med min søns far hos hans familie mens vi ventede Marcus…Mit første flip over at blive vækket i bilen hjem var på bornholmsk, spørg lige om jeg blev mobbet…

Jeg har meldt mig på Fjæsbog for læææænge siden… fatter ikke en brik af systemet eller meningen med det og har nu glemt alt om brugernavn og log-in. suk

jeg kan næste ikke leve uden min facebook, det er virkelig guld værd når man er langt væk eller har nogle mennesker man gerne vil være lidt tættere på i hverdagen. det er helt sikkert den side jeg bruger mest tid på når jeg er på nettet