Facebook

Da jeg sad og kiggede på facebook igår lagde jeg mærke til at en fra min barndomsskole hed Ortmann til mellemnavn og tænkte på dig :slight_smile:

Jeg kan slet ikke finde dig derinde, ingen med det navn :?

[quote=Abaddon;464413]Det er noget med at man kun kan ansøge et bestemt antal om dagen tror jeg faktisk :S
[/quote]

Ja, jeg har lige fået en to dages karantæne mht at søge nye venskaber:S - I er åbenbart ukendte fremmede:høhø: - men det lader til jeg godt at godkende venskabsansøgninger:gruble: Men Garfield/Nicole kunne jeg ikke søge venskab med allerede ingen karantænen:thumbdown: - det virkede fint med andre:)… indtil karantænen:gruble:

Jeg fandt hende… altså Garfield

Haha… Hvor sjovt :tihi: Så må det også være andres tur til at ansøge dig :stuck_out_tongue:

:?:s:? noget underligt noget

Tak, Nicole:tak: Jeg kan stadig godkende venskaber, selvom jeg ikke kan søge nye…

Men kan jeg så også være sikker på, at nogen herinde fra vil vedkendes, at de kender mig:?:S

:klapper::klapper::klapper:
Hvor mange venskaber har du da søgt?

Tak for det.
Det er bare fordi det slet ikke er nået til lolland endnu :høhø:
Hilsen Lisbeth

Jeg er nem at finde… Den eneste der hedder Anne Korsbakke (tror jeg da)

Hihi… Nej så hvis der ikke er nogen der ansøger dig nu, så ved du hvorfor :tihi:

:rock:

Hvor mange venskaber har du da søgt?[/quote]

Dem, jeg ikke allerede havde på vennelisten, i denne tråd - egt ikke så mange, synes jeg… men det synes facebook åbenbart…

[quote=Abaddon;464435]Hihi… Nej så hvis der ikke er nogen der ansøger dig nu, så ved du hvorfor :tihi:

:rock:[/quote]

Ja, jeg kan jo enten vælge at blive paranoid og tænke, at ingen herinde kan lide mig:ked: ELLER jeg kan vende den om og tænke, at jeg allerede har de fleste af kattegales brugere på min venneliste, så de behøver slet ikke at søge mig:thumbup: Jeg tror, jeg vælger at tænke det sidste:D - ellers bliver min fremtid herinde for usikker:S

Åh Camilla, vi var venner før :smiley:
Hilsen Lisbeth

:heya: Og jeg hedder som i det virkelige liv : Ann Paulsen :velkommen:

Hvis I husker at der kun skal være 1 s i efternavnet så er jeg den eneste med navnet Ulla Hesel :ok:

Facebook er sær-surrender - jeg kunne godt sende en venneanmodning til Ulla - har du modtaget den:? - på trods af min to dages karantæne mod at sende venneanmodninger:?:øhmm::wittsend:

jeps :thumbup:

Kan man få karantæne mod at sende venneanmodninger ??