Fældning?

Jeg kan altså ikke forstå, at Missemor fælder konstant, jeg synes ikke det aftager, faktisk synes jeg det er taget til igen, men selvfølgelig ses det også tydeligt med hendes hvide pels…men fælder jeres også meget nu?

Faxe fælder altid. ALTID! :slight_smile: Vi undre os jævnligt over hvordan han kan have mere pels tilbage :smiley:

Men han er også altid flot i pelsen og lækker at røre ved, så det bekymre os ikke så meget :wink:

Okay, så er jeg mere roligt :slight_smile: for hendes pels er meget blød, faktisk helt vildt blød og hun har meget pels.

Mine fælder mere i takt med at temperaturen stiger.

Og lige nu er det meget her også. Det er fascinerende, synes jeg.

[QUOTE=Sheer;1182020]Mine fælder mere i takt med at temperaturen stiger.

Og lige nu er det meget her også. Det er fascinerende, synes jeg.[/QUOTE]

Ha ha, jeg vil altså ikke lige kalde det fascinerende :slight_smile: især ikke når hun planter sig i mit nyvaskede tøj :slight_smile:

Bambina fælder voldsomt meget og jeg fatter ikke, at hun ikke bliver forvandlet til en sphynx :surrender1:
På 2. pladsen har vi hendes bror, Bølle-Bjørn, så det må være genetisk bestemt … de to andre fælder slet ikke i samme målestok … gudskélov :S

Men det hjælper rigtig meget, hvis man lige børster katten igennem.

Bare brug en almindelig menneskehårbørste. :slight_smile:

[QUOTE=Sheer;1182027]Men det hjælper rigtig meget, hvis man lige børster katten igennem.

Bare brug en almindelig menneskehårbørste. :)[/QUOTE]

Det er rigtigt, men det er som om, hun bliver som en orm og en sur en af slagsen når jeg hiver børsten frem :slight_smile:

[QUOTE=yvonne42;1182028]Det er rigtigt, men det er som om, hun bliver som en orm og en sur en af slagsen når jeg hiver børsten frem :)[/QUOTE]Det var også et problem da jeg var barn, men for mig virker det hvis man prøver:
Træning/anden børste OG godbid bagefter. (Godbid er altid forskellig altefter hvilken kat. )

Mine fælder i takt med vejrforandringerne - og de går jo ekstremt for tiden så er det mega varmt og så bliver det temmeligt koldt