vi har et ledigt bagsæde til 2-3 personer den dag, vi kører fra århus og overnatter deroppe, så turen går retur igen dagen efter når kia smider os ud-høhø.
vi har dog et lille ærinde på vejen derop og retur igen, vi skal nemlig hente og aflevere vores teltvogn, men det er stort set på vejen.
dem der vil med ka skrive det her eller smide en pb.
det er først til mølle:)
dog er en plads foreløbig tilbageholdt til makenski
vi har et ledigt bagsæde til 2-3 personer den dag, vi kører fra århus og overnatter deroppe, så turen går retur igen dagen efter når kia smider os ud-høhø.
vi har dog et lille ærinde på vejen derop og retur igen, vi skal nemlig hente og aflevere vores teltvogn, men det er stort set på vejen.
dem der vil med ka skrive det her eller smide en pb.
det er først til mølle:)
dog er en plads foreløbig tilbageholdt til makenski[/quote]
årh jeg vil så gerne med, men jeg ved ikke om det går. jeg har lige fundet ud af i dag at jeg skal op til den første eksamen om mandagen:S
orkkkkkkk, det ka du da sagtens nå, vi ka da bare køre midt på formiddagen oppe fra kia, så er du hjemme inden middag og har hele eftermiddagen osv til at læse i.
jeg ved det blir så hygsomt og morsomt deroppe, for det er det altid når kattegale samles:)
og jeg ka godt fortælle at det ihvertfald ikke bliver en drukfest, der er nok lidt øl og vin osv, men drukfest blir det ikke, medmindre du selv ønsker det
men det er jo helt klart noget du selv hitter ud af, om du mener du ka magte både at deltage i pølsefest og gå til eksamen og komme ud derfra med et godt resultat
Så skal du nok ikke have det super fine tøj på (regner jeg altså ikke med at folk gør alligevel, når det holdes udendørs) for Luffe sidder gerne på skødet, og Buffas ligger sit dejlige hoved på maven af én selvom han har en ½ liter vand hængende om munden. :fløjte: