Familie forøgelse i Casa de Kefir

-tillykke til alle de små - jeg er bare SÅ glad for at alt er gået så fint…

glæder mig meget til billeder af de kære små :slight_smile:

Aaaiiiiii… hvor skønt. Stort tillykke med de fem uldtotter -forelsket-forelsket-forelsket

Tillykke med de små, glæder mig til billeder

[quote=Hanne P;49972]-weee-weee-weee-weee-weeeStort tillykke med det første kuld…
Hvor er det dejligt at høre at alt gik efter bogen, plus at det går godt med missemor og de små…[/quote]

Tusind tak Hanne.

Jamen det er virkelig en lykkefølelse. Jeg kan slet ikke få øjnene fra dem. Hold fast de er vidunderlige GG

Tusind tak Birthe -forelsket

Tusind tak Joy.

Hvor er det spændende!!!

D. 10.10.08 er da en helt speciel dag så GG

Tillykke med dine 4 små pus -forelsket

Tusind tak Denise :stuck_out_tongue:

[quote=Heidi;49980]Stort tillykke med dem.

Du var super katte jordmor hehe
Glæder mig til at se dem.
Kram fra
Heidi[/quote]

Taaaak Heidi - ja glæd dig!!! -forelsket

[quote=Karen P;50005]Kære Nette og Nick

Kæmpe tillykke med jeres nye vidunderlige killinger -love

I klarede forberedelserne og fødslen til et 13 tal.

Til Inuus og Missemor -love -love -love -love -love -love -love -love -love

Fra en kæmpe stolt Oldemor

[/quote]

Tusind tak mor Karen!!

Jamen jeg er selv overrasket over hvor godt det gik. Jeg var overhovedet ikke nervøs, men jeg følte mig nu også rigtig klar og godt rustet.

At have 4-6 mennesker i baghånden som man bare kan ringe til giver altså også en mega ro GG

Du kan tro de er blevet mysset godt og grundigt. -love

Glæder mig til du kommer og ser dem om et par uger :smiley:

[quote=Gitte E;50011]Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Stort tillykke med de små nye-føzda-føzda-føzda

Glæder mig til at høre nyt fra barselsgangen og måske et par billeder ,når de er klar til det

-ballon-ballonkitty[oregonian_bear9.gi:-HUG[/quote]

Tusind tak Gitte!!

Jeg er helt oppe og ringe… de er bare skønne… hold fast en oplevelse altså :smiley:

Ihhhhh så fandt jeg lige ud af det med at multi citere GG

Tusind tak Heidi!! :slight_smile:

[quote=Berit R;50016]Tillykke med uldtotterne, håber alt kommer til at gå rigtig godt.
Jeg glæder mig meget til billeder. Savle savle.[/quote]

Hej Berit. Tusind tak søde. Jeg glæder mig meget til at dele billeder med jer, men lige nu får mor lidt ro med de små, bare vent… i får så mange i er ved at brække jer til sidst haha.

[quote=johnny;50017]tillykke med familieforøgelsen, så får mormor og morfar squ noget at se til her det næste stk tid.
glæder mig til at se billeder af de nye verdens smuksakker[/quote]

Tusind tak Johnny. Og igen TUSIND tak for den SUPER fine fødekasse du har lavet til hende. Jeg er dig dybt taknemmelig!

Hej Lotte
Tusind tak. Jamen det var simpelthen (og er stadig) en virkelig spændende og dejlig oplevelse. Jeg priser mig lykkelig for at det gik så fint. Jeg er så stolt af min pige, som bare er en suveræn mor. -love
Tak for krammer, de varmer dejligt!

[quote=Sacala;50024]STORT tillykke med de nye små, ville forresten lige ind og lure din hp, men trykker man på dit banner så kan den ikke finde hjemmesiden ?

Glæder mig til og se billeder af dine skønne killinger -forelsket

MVH
Gitte[/quote]

Hej Gitte¨
Tusind tak for din hilsen!

Ja min hjemmeside er nede for tiden, jeg skal lige have set på det ved lejlighed. Den skal ok snart være oppe igen :smiley:


Mange knus til jer alle og tusind tak for alle jeres hilsner, dem sætter jeg stor pris på.

Kh Annette

Tusind tak Bente, håber det gå lige så nemt for dig om 3 uger :slight_smile:

[quote=Majbritt P;50037]Kæmpe stort tillykke til jer begge to med familieforøgelsen.

Hvor er det dejligt at alt gik så godt, jeg glæder mig helt vildt til at se billeder.

Og giv lige Inuus en ekstra omgang kys og kram fra mig og Brian

[/quote]

Inuus har hermed fået en ordentlig mysser fra jer! Tusind tak for din hilsen-love, jeg glæder mig meget til at vise jer alle billeder. :slight_smile: Det var bare skønt at det gik så let. Rar førstegangsoplevelse.

Tusind tak !! :slight_smile:

[quote=kira v;50100]pahhh - jeg er misundelig
jeg venter stadig
kom nu spærre ballon

tillykke med de små[/quote]

Misundelse er en grim ting GG Preeeees spærreballonen preeees. Håber alt går glidende!!!
Tak for hilsnen Kira :slight_smile:

Tusind tak Lena, jamen det var bare en fantasisk oplevelse altså, men det ved du jo alt om, det jo ikke så længe siden for dig. Billeder kommer der senere GG

[quote=Stine A;50110]-wehu Nette STORT TILLYKKE herfra -wehu

-kramer

Og pssstt… Glæder mig selvfølgelig til at se -foto og MANGE af dem :)[/quote]

Jaaa Stine, endelig blev det min tur G Super oplevelse, jeg er helt væk i dem alle!
Tusind tak for din hilsen -forelsket

[quote=Poly-Cats;50111]Stort tillykke med de små skønne babyer.
Glæder mig til billeder[/quote]

Tarrrrk Christie :slight_smile:
Du kan tro i nok skal få lov at se billeder… senere GG

[quote=Miss T;50118]-tillykke til alle de små - jeg er bare SÅ glad for at alt er gået så fint…

glæder mig meget til billeder af de kære små :)[/quote]

Taak Gitze,
Jaaa Nette er ellevild GG Det er bare det største!!
Billeder skal du nok få lov at se… jeg spammer løs… senere G

Tusind tak Helen. Det er bare så skønt, men det er godt nok ikke meget man får sovet om natten da GGG

Tusind tak Pia -forelsket

Tusind tak for al jeres opmærksomhed, jeg er meget rørt!!

Herhjemme hviler idyllen over forstadshuset.
Det er en sand oplevelse. Her bliver ikke sovet meget og det meste af tiden går med at ligge i sengen og sende beundrende blikke ned på de små.

Missemor tager sig så flot af de små uldtotter, der livligt kæmper om de bedste patter G

Hele sagen har dog krævet et stort offer, som jeg er meget meget ked af.
Min kære, elskede og trofaste Erik er død. Missemor “sked” (ja undskyld mit franske) ham ihjel. Jeg prøvede at rense ham rigtig godt med rensegel, men han kunne slet ikke klare det. Han blev uklar, man kunne næsten ikke høre ham snakke og han fes rundt i menuerne.
SÅ hvil i fred kære Erik. Du den bedste mobil jeg nogenside har haft!

Kæmpestort tillykke med det dejlige kuld.
Dyygtig missepige og dyygtig missedreng
Og her er en hel masse tillykkesmilies
Brita, der endnu ikke har fundet ud af smiliefunktionen (det kommer nok om 23 år)

Stort, stort tillykke med de små, glæder mig til at se billeder.
Hilsen Lisbeth.

STORT tillykke med familieforøgelsen -partytime

Hvor er det dejligt at læse at det gik så hurtigt og godt :slight_smile: Jeg glæder mig også til at se billeder og til at læse, hvad uldtotterne skal hedde.

[quote=Dk Kefir Annette;50217]Tusind tak for al jeres opmærksomhed, jeg er meget rørt!!

Herhjemme hviler idyllen over forstadshuset.
Det er en sand oplevelse. Her bliver ikke sovet meget og det meste af tiden går med at ligge i sengen og sende beundrende blikke ned på de små.

Missemor tager sig så flot af de små uldtotter, der livligt kæmper om de bedste patter G

Hele sagen har dog krævet et stort offer, som jeg er meget meget ked af.
Min kære, elskede og trofaste Erik er død. Missemor “sked” (ja undskyld mit franske) ham ihjel. Jeg prøvede at rense ham rigtig godt med rensegel, men han kunne slet ikke klare det. Han blev uklar, man kunne næsten ikke høre ham snakke og han fes rundt i menuerne.
SÅ hvil i fred kære Erik. Du den bedste mobil jeg nogenside har haft![/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Hvad lavede Erik i det område :eek:

[quote=kamikaze;50238]Kæmpestort tillykke med det dejlige kuld.
Dyygtig missepige og dyygtig missedreng
Og her er en hel masse tillykkesmilies
Brita, der endnu ikke har fundet ud af smiliefunktionen (det kommer nok om 23 år)[/quote]

Tusind tak Brita. Du skal bare klikke på gå til avanceret, nede ved hurtigsvar boksen når du skal skrive dit indlæg, så kommer de frem, men det forudsætter du har slået dem til i dine indstillinger, har du det??
Jaaa… du må se om ikke du skal et smut forbi Lystrup en dag G

[quote=Coon Danica;50239]Stort, stort tillykke med de små, glæder mig til at se billeder.
Hilsen Lisbeth.[/quote]

Tusind tak Lisbeth -forelsket

[quote=May-Britt S;50257]STORT tillykke med familieforøgelsen -partytime

Hvor er det dejligt at læse at det gik så hurtigt og godt :slight_smile: Jeg glæder mig også til at se billeder og til at læse, hvad uldtotterne skal hedde.[/quote]

Tusind tak May-Britt, jeg roder lidt med nogle navne… men de skal liiige være helt på plads inden jeg vil offentligtgøre dem… G jaja så hemmelighedsfuld hva? -høhø

Det da ik sjovt… stakkels Erik. Min trofaste følgesvend piv. Men at han ligefrem skulle dø på den måde og ikke af de utallige gange jeg har tabt ham m.m. det er mig en gåde -tihi

Øhhhmmmm -upssa jo ser du… Hmmm… argh ok… kan lige så godt gå til bekendelse. Jeg havde lagt mobilen ved siden af bakken (som er åben) godt nok tænkte jeg på pågældende tidspunkt om det var smart, men kom hurtigt fra det igen.

I nat var jeg så ude og tisse og da jeg kom ind igen blev jeg ramt af en rimelig ram lugt… FEDT tænkte jeg… nu har hun lavet stort også (jeg var obs på det, hun havde nemlig tisset men ik lavet endnu) så kommer jeg rundt til min side af sengen og ser min mobil + den top den lå på begravet af grus - -tommelned