Familie forøgelse i Casa de Kefir

:(:(:(:frowning: Stakkels Erik…

Sikke en måde at lade livet på,selv om han fik en pæn begravelse

-LOL-LOL-LOL

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Gitte!!!

Tillykke med dem Annette.
Glæder mig rigtig meget til at se billeder.

[quote=TineL;50365]Tillykke med dem Annette.
Glæder mig rigtig meget til at se billeder.[/quote]

Tusind tak Tine!!! :slight_smile:

Stoooort tillykke - Glæder mig også meget til at se billeder af de små. Indtil videre kunne det være vi kan se billeder af forældrene? :smiley:

Tillykke med det første kuld -weee glæder mig til at følge de små :slight_smile:

Til lykke med udtotterne og held og lykke med dem.
Bliver lidt misundelige over så mange killinger og født så hurtigt - indrømmet, på de to punkter er jeg ikke forkælet:-)

Tusind tak. Jeg skal lige have taget mig sammen mht. hjemmesiden, så skal jeg gerne linke til dem :slight_smile:

Tusind tak Malene -forelsket

[quote=Lis Dahlstrøm;50637]Til lykke med udtotterne og held og lykke med dem.
Bliver lidt misundelige over så mange killinger og født så hurtigt - indrømmet, på de to punkter er jeg ikke forkælet:-)[/quote]

Tusind tak Lis. :slight_smile:
Åh det måske ikke normen for aby’erne?? Jeg er overrasket over hvor hurtigt det gik og at alt bare gik så godt, jeg var jo rustet til det helt vilde (men det er du vel ikke i tvivl om G).

Men alt i alt super spændende oplevelse. Faktisk rart at alt gik efter bogen nu det jo var første gang.

hip hip hurra og tillykke med de små fem linger

Tak Anita -forelsket

-foto-foto-foto-foto-foto-foto-foto-foto-foto-foto-foto-foto-foto-foto:?

Piiiiv Gruppepres altså…

[quote=Gitte E;50296]:(:(:(:frowning: Stakkels Erik…

Sikke en måde at lade livet på,selv om han fik en pæn begravelse

-LOL-LOL-LOL[/quote]

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao

LOOL! Det er først nu jeg læser historien om Erik.

Haha ja, det var virkelig synd for ham.

Nu render jeg rundt med en klods af en Nokia N73, men den er faktisk overraskende god.

Kan dog endnu ikke skrive uden at kigge som jeg kunne på Erik.

Annette - det kommer sikkert hurtigt… Jeg kender dog intet til mobilers forskellige model navne - kan sjældent min egen mobils model navn.

Stort tillykke med dit første kuld, dejligt at det hele gik som det skulle :slight_smile:

Tusind tak Annie. Jaa det var bare fantastisk. Dejligt at det gik så godt nu det var første gang. :slight_smile:

Stort til lykke med dem - godt at alt gik fint :smiley: Hvor er det spændende

Tusind tak E.

Glæder mig til du kommer på besøg og ser hvor dejlige de er.