Fangede lige en hårbolle

  • flot eksemplar ikke?

UHM !!!

Lækkert fangst [bigloony]

Jeg har aldrig set sådan et flot eksemplar, så ville bare glæde jer.

Tænkte vi måske kunne lave en hårbolle konkurrence, nogen der vil være med?

x 2 -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -sorry

[bigloony]

x 2 -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -sorry

[bigloony]

Flot eksemplar -thumbs
Kan dine korthårskræ virkelig levere en sådan stor en?

Forresten burde den i leksikon´net

Ikke nok med at du kaldes LorteLis, nu begynder du også med perversiteter indenfor hårboller. Hmmmm - hvor stor er den i virkeligheden?? Den er opblæst i størrelsen er den … ellers har du jo vundet på forhånd -høhø -høhø Men det er da godtnok godt gået af en korthårskat.

Urghh… -øøøvvvs

Yummi Yummi -thumbs
Sæt billedet på på køleskabslågen og man har verdens bedste slankekur -syg

Ej Lis det er da ikke en hårbolle, det er da en lille hval, prøv at se det ligner et øje der foran -høhø -høhø

Karen altså !!!
Det er lidt sygt, at sidde og finde de abstrakte motiver i en bunke opkast -rofl

Nydeligt eksemplar …

jeg har også lige samlet en op fra en huskat…så de kan altså godt, selvom det nu oftest er perserne her i huset der leverer dem.

Det må være luften over Roskilde der gør vi tænker ens Karen, jeg syntes den ligner en fisk, men en hval er bedre.
Tror jeg vil sende billedet til Tom Schantz Kristensen, Han har i forvejen bedt mig gemme et par billeder der illustrerer godt til en bog han planlægger at skrive om katte. Nogen af dem er ikke god reklame for racen, så jeg blev lidt betænkelig. Men det her billede kan man ikke se det er fra en Aby.

Jep. Sådan ser de ud! [smilie=hate-tunz.gif]

En lille hval, den har øjne -brækkesig

Det må være luften over Roskilde der gør vi tænker ens Karen, jeg syntes den ligner en fisk, men en hval er bedre.
Tror jeg vil sende billedet til Tom Schantz Kristensen, Han har i forvejen bedt mig gemme et par billeder der illustrerer godt til en bog han planlægger at skrive om katte. Nogen af dem er ikke god reklame for racen, så jeg blev lidt betænkelig. Men det her billede kan man ikke se det er fra en Aby.[/quote:1f8cj2ed]

Syntes bestemt du skal sende det, for det er et rigtig godt billede af en i vores øjne perfekt hårbolle. Mange bliver jo bange hvis de ser sådan en, men den er jo ret naturlig for os. -sorry -sorry

At den så kommer fra en Aby det er lidt grineren -høhø -høhø

Min kat har aldrig kastet en hårbolle op. Hvad er det? Synes ikke at det bliver beskrevet særligt meget i de kattebøger jeg har læst -blåblå Du er så god til leksikonet, Lis, opretter du ikke et afsnit om hårboller? Eller er der en anden der gider?
Men den hval er ret klam -brækkesig

Hårboller er de hår de slikker i sig der klumper sammen. Nogle gange går de den ene vej og andre gange den anden vej [bigloony]

Somalierne er ret gode til hårboller, OG tit. Briterne kastede sjældent op. Dee har kun gjort den 1 gang og de andre sorte har ikke gjort det endnu.

At det var sammen-slikket hår havde jeg fået med :wink:
Men nogle steder står der noget om kattegræs? Men er det nødvendigt når der ikke er hårboller?