Fantasifuld person tilstede? (afslutningsgave til dagpleje

Min datter har sidste dag i dagplejen i morgen, og jeg er derfor på udkig efter den helt perfekte gave.

Hun har godt nok kun været i dagpleje siden oktober, men hun betyder alligevel utrolig meget for Rebecka og mig. Så er der nogen som sidder med en virkelig god gaveidé?
Til jul fik hun en kurv, med alskens økologisk til at hygge med, men lige nu er mit hoved tomt for ideer som kan toppe det.

Måske et gavekort til en omgang lækker massage. Det må sådan en dejlig dagplejemor da trænge til :slight_smile:

Ja det er da en god idé :smiley:

Hvad med at lave et DIPLOM som indrammes og køb så en enkelt rose og vedlæg.
Min datters tvillinger stoppede for nogle mdr. siden i dagpleje, jeg lavede for hende et Diplom med en rigtig sød tekst og indrammede det, derudover købte vi en blomst.
Glæden var rigtig stor, og vi har sidenhen været på besøg og diplomet hænger idag over døren til legeværelset -thumbs

Min datters tvillinger stoppede for nogle mdr. siden i dagpleje, jeg lavede for hende et Diplom med en rigtig sød tekst og indrammede det, derudover købte vi en blomst.
Glæden var rigtig stor, og vi har sidenhen været på besøg og diplomet hænger idag over døren til legeværelset -thumbs[/quote]

Det var en rigtig god ide, er sikker på den gik lige i hjertet -love

Hvad havde du skrevet i det diplom? Behøver ikke detaljer, men bare så jeg har en idé at arbejde udfra.

Jeg har lige ledt efter det på min pc, men det ligger desværre på den anden som er på rekreation -græd
Men jeg lavede noget med en blomsterranke som ramme, og teksten startede med DIPLOM
Danmarks bedste dagplejemor.

Derefter navnene på børnene, og dato fra og til (altså den tid de gik hos hende).
Så skrev jeg noget med: Tusind tak fordi du er dig. Altid lyttende og forstående, altid rolig og elsket. Tak fordi du er så alsidig og opfindsom, tak for din omsorg.
Vi siger tak for en skøn og tryg tid, og byder nu andre børn velkommen i din trygge favn.

Husker ikke helt ordlyden, men det er tæt på.

Glæden var rigtig stor, og vi har sidenhen været på besøg og diplomet hænger idag over døren til legeværelset -thumbs[/quote]

Det var en rigtig god ide, er sikker på den gik lige i hjertet -love[/quote]

Den gik direkte i hjertet, Karin stortudede, og fandt med det samme søm og hammer og hang billedet op over døren til legeværelset. -thumbs
Jeg vil lige indskyde, at Karin altid selv var yderst opfindsom med hjemmelavede ting, som børnene var med til at lave, det var lige fra søde håndklæder med fod og håndaftryk til kryddereddike med forskellige nødder og krydderurter hældt på søde små glas.
Aldrig i den tid tvillingerne gik der, hørte vi et barn græde eller var ked, hun besad en ro og varme, så ungerne var altid så afbalanceret, og ungerne hørte altid efter, hun havde aldrig behov for at hæve stemmen eller skælde ud, roligt forklarede hun reglerne til børnene og så blev de accepteret.
Hun er virkelig en ener [smilie=hate-tunz.gif] -love