Se lige denne:
Der er mere på hjemmesiden.
Ja det er nogle helt fantastiske ting de har på den side, den har ligget i mine foretrukne, og jeg er ved at “overtale” min dygtige Kim til at snedkerere lidt til misserne, så vi har lidt på tegnebrættet
Oversættelse tak :surrender1:
Den ide synes jeg os om men gad vide hvad fragten ender med, kan se en dansker har spurgt
Altså, Google er ikke perfekt, men bedre end ingenting…
Hvis man åbner siden i Chrome spørger den automatisk om den skal oversætte
Åh ja - den funktion har jeg vist osse - ved nærmere eftertanke. Jeg fik fnat af den, så jeg slog den fra
Hold fast hvor er de flotte!
Ann - Du kan customize den… Så den ikke oversætter f.eks. engelsk, tysk etc… (Bruger den selv en del til det finske)
Tak Men…
Jeg bruger ikke Chrome - jeg bruger Safari Jeg husker ikke indstillingerne, men det er ikke noget jeg går og savner, såeh… pyt
Superflotte.
Fikk lyst på en til jeg,men jeg har nok med mine 3!! Og kun en som er i bruk.
[QUOTE=Ann R;789794]Tak Men…
Jeg bruger ikke Chrome - jeg bruger Safari Jeg husker ikke indstillingerne, men det er ikke noget jeg går og savner, såeh… pyt :)[/QUOTE]
Ah okay… Du er sådan en af dem der
De er bare flotte…jeg har lige vist Tommy dem og måske jeg kan lokke ham til at lave en kopi :høhø:
Nu er der kommet shipping op, men hvis jeg trykker køb på tingene kommer jeg videre til en anden side, og varekurv er stadig tom
Vildt belastende… Kan i andre få det til at virke?
Der er alt for meget ubrugeligt gejl til min smag - mere enkelt = større brugsværdi.
Jeg er på jar efter en i pileflet - de vejer ingenting - men kan ikke finde nogen der passer mig …
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;792020]
Jeg er på jar efter en i pileflet - de vejer ingenting - men kan ikke finde nogen der passer mig …[/QUOTE]
Hvad skal du da også i sådan en kurv, Lis? Jeg tror du i længden
vil blive mere glad for en seng :høhø:
Så, så kan du læse mine ta´nker - for det tænker jeg også - den er heller ikke så nem rengøringsmæssigt. Jeg har 2 i træ - den ene tungere end den anden:-)
Du mener ikke man kan få sådan en flet-ting på 2 meter?
På den anden side, når man kan være i en seng, der er halvt fyldt af katte, kan man vel også være i en fletkurv
[QUOTE=Ann R;792170]Du mener ikke man kan få sådan en flet-ting på 2 meter?
På den anden side, når man kan være i en seng, der er halvt fyldt af katte, kan man vel også være i en fletkurv ;)[/QUOTE]
2 meter - næh jeg ville nu nøjes med en der var omkring 60 cm lang - noget i den her stil - men jeg ville kunne åbne toppen.
Hvad med den her, Lis? http://shop.petfun.de/de/zusatzartikel/weidenprodukte/wurfbox.html
Der er der vi har vores to fra, dog kan jeg se de har flyttet hullet længere ned, hvilket jeg så ikke er så vild med.