Fantastiske fødekasser m.m

Se lige denne:

Der er mere på hjemmesiden.

:besvimer:

Ja det er nogle helt fantastiske ting de har på den side, den har ligget i mine foretrukne, og jeg er ved at “overtale” min dygtige Kim til at snedkerere lidt til misserne, så vi har lidt på tegnebrættet :slight_smile:

Oversættelse tak :surrender1:

Den ide synes jeg os om :smiley: men gad vide hvad fragten ender med, kan se en dansker har spurgt :slight_smile:

Altså, Google er ikke perfekt, men bedre end ingenting…

Hvis man åbner siden i Chrome spørger den automatisk om den skal oversætte :slight_smile:

Åh ja - den funktion har jeg vist osse - ved nærmere eftertanke. :pose: Jeg fik fnat af den, så jeg slog den fra :wink:

Hold fast hvor er de flotte!

Ann - Du kan customize den… Så den ikke oversætter f.eks. engelsk, tysk etc… (Bruger den selv en del til det finske)

Tak :slight_smile: Men…
Jeg bruger ikke Chrome - jeg bruger Safari :slight_smile: Jeg husker ikke indstillingerne, men det er ikke noget jeg går og savner, såeh… pyt :slight_smile:

Superflotte.
Fikk lyst på en til jeg,men jeg har nok med mine 3!! :smiley: Og kun en som er i bruk.

[QUOTE=Ann R;789794]Tak :slight_smile: Men…
Jeg bruger ikke Chrome - jeg bruger Safari :slight_smile: Jeg husker ikke indstillingerne, men det er ikke noget jeg går og savner, såeh… pyt :)[/QUOTE]

Ah okay… Du er sådan en af dem der :tihi:

De er bare flotte…jeg har lige vist Tommy dem og måske jeg kan lokke ham til at lave en kopi :kryds: :høhø:

Nu er der kommet shipping op, men hvis jeg trykker køb på tingene kommer jeg videre til en anden side, og varekurv er stadig tom :frowning:

Vildt belastende… Kan i andre få det til at virke?

Der er alt for meget ubrugeligt gejl til min smag - mere enkelt = større brugsværdi.

Jeg er på jar efter en i pileflet - de vejer ingenting - men kan ikke finde nogen der passer mig …

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;792020]
Jeg er på jar efter en i pileflet - de vejer ingenting - men kan ikke finde nogen der passer mig …[/QUOTE]

Hvad skal du da også i sådan en kurv, Lis? :wink: Jeg tror du i længden :wink: vil blive mere glad for en seng :høhø:

Så, så kan du læse mine ta´nker - for det tænker jeg også - den er heller ikke så nem rengøringsmæssigt. Jeg har 2 i træ - den ene tungere end den anden:-)

Du mener ikke man kan få sådan en flet-ting på 2 meter? :smiley:
På den anden side, når man kan være i en seng, der er halvt fyldt af katte, kan man vel også være i en fletkurv :wink:

[QUOTE=Ann R;792170]Du mener ikke man kan få sådan en flet-ting på 2 meter? :smiley:
På den anden side, når man kan være i en seng, der er halvt fyldt af katte, kan man vel også være i en fletkurv ;)[/QUOTE]

2 meter - næh jeg ville nu nøjes med en der var omkring 60 cm lang - noget i den her stil - men jeg ville kunne åbne toppen.

Hvad med den her, Lis? http://shop.petfun.de/de/zusatzartikel/weidenprodukte/wurfbox.html

Der er der vi har vores to fra, dog kan jeg se de har flyttet hullet længere ned, hvilket jeg så ikke er så vild med.