Farlig tiger kat

Ja hold da op! -what Så kom vilddyret op i Thor katten lige pludselig!

Jeg har købt sådan en Edderkop på strøget i dag hvor der sidder sådan en pumpe i enden så den kan hoppe… Tænkte at det ville være et godt legetøj til kattene

Thor var der med det samme og nu sidder han med den i munden og knurrer af alt og alle ! Det er HANS edderkop åbenbart :muhaha:

jeg lægger nogle billeder ind af det om lidt, men det er godt nok vildt! har aldrig set noget lignende -surrender

og han bliver ved! i 30 min nu har han siddet i et hjørne og knurret af alt og alle ? bør jeg tage den fra ham? eller vente med at gemme den væk til han giver slip? han vel ikk bytte for nogle godbidder overhovedet :open_mouth:

video: - YouTube

Det var da ellers en god idé, men tænker om det måske er så godt for ham når han reagerer så kraftigt som han gør.
Jeg ville nok i et ubevogtet øjeblik (han må vel slippe den på et tidspunkt) gemme den væk. Men ved ikke om det bare er mig som er pylret, så andre må da gerne komme på banen og fortælle mig det…

Ja jeg er også nysgerrig… og lettere foruroliget… :open_mouth: har gemt den væk og givet ham noge guf i stedet og nu er der ikk noget…

Det er da bare herligt -høhø -høhø
Vi havde også engang en oppustelig sort edderkop der kunne hoppe, men den blev hurtigt ødelagt. Tror de bed luftslangen i stykker.

ja det nåede den her ikke engang… efter 2 sekunder tog han den i munden og dér blev den :slight_smile:

vil også hav sådan en!!! kan man købe den på nettet?

altså hvis Thor reagere sådan når jeg viser ham den her næste gang kan du få min:) det var en gadehandler på strøget der solgte dem

Hej! Har fundet en net butik der sælger dem…20 bobs måtte jeg smide, men måtte bare hav en tiiihiiiii

Vores killinger reagerede også sådan overfor kaninhaler…det var helt vildt…men der fik jeg faktisk afvide herinde at det var meget sundt at de fik udvilket deres instinkt til at jage og beskytte deres bytte…

nå okay så overreagere jeg måske? :blegne: Synes bare det var lidt spooky for han har aldrig vist agressioner på den måde før! men vi kunne ikke engang snakke med ham! hvor længe knurrede de før de spiste det?

:klapper::klapper::klapper::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er han da bare SKØN !

Hvis der ikke er nogen dele, der kan falde af så han sluger dem - så ville jeg da lade ham have den.

:inlove::inlove:

Sådan reagerer Mille og Laban på kaninhaler. Jeg lurede altså lige en ekstra gang da de begyndte at hvæse og sprutte:)

Jeg blev også herre bange, og fjernet alle kanin halerne, og besluttede mig for at mine katte skulle ikke blive nogle knurrende hissige små sataner, og at de skulle lære at dele osv osv.

Men fik afvide at jeg var lidt for pædagoisk, og at katte ikke fungere som børn…Men det gik over med killingerne, de mistede hurtig interesse i dem. Moren gør det stadig en gang i mellem men ikke så tit.

Ville elske at se Bølle på den måde :smiley:

lige en opdatering herfra :slight_smile:

Jeg gav ham den igen dagen efter, men pillede alt af så der kun var edderkoppen tilbage. Han pilede rundt med den i næsten en hel time og så lykkedes det ham at hive pelsen af den :rock: Den skyndte jeg mig at smide ud for tænkte at det måske ikk var så godt for hans mave. Nu hvor pelsen ikk er på er han meget mindre “farlig” han knurrer ikke længere men det er stadig hans ynglings leje tøj som han leger med flere gange dagligt:wehuu:

Det er en fuldstændigt naturlig reaktion for en kat, så tag du det bare helt roligt :smiley:

For nylig fandt jeg tørrede hønsefødder i en butik, og de er officielt beregnet som hundeguf, men mine katte kan ikke læse, så jeg tog dem med hjem (det er godt for bisserne at gnave i den slags) og Sander vadede rundt i hele huset med en stiv hønsefod i munden og knurrede af alle, der kom i nærheden :sshh::sshh: Bagefter spiste han den så á flere omgange :thumbup:

[quote=Temple Bar;206137]Det er en fuldstændigt naturlig reaktion for en kat, så tag du det bare helt roligt :smiley:

For nylig fandt jeg tørrede hønsefødder i en butik, og de er officielt beregnet som hundeguf, men mine katte kan ikke læse, så jeg tog dem med hjem (det er godt for bisserne at gnave i den slags) og Sander vadede rundt i hele huset med en stiv hønsefod i munden og knurrede af alle, der kom i nærheden :sshh::sshh: Bagefter spiste han den så á flere omgange :thumbup:[/quote]

Hvor var det?? :?

Som slaver vi dele…

…De gode steder med spændende aktivering af vores ejere… :stuck_out_tongue:

Spændende historie! :rock: For hvor tit er det lige man finder et stykke menneskeskabt legetøj, som de VIRKELIG bliver glade for?? :thumbup:

Jeg havde ikke skånet edderkoppen, den var straks blevet givet fri igen - sådan må jeg nogengange gøre med DaBirden når en af maine coon’erne har DaBirden i sådan et rottweiler-kæbegreb :tihi: - jeg åbner lige munden på katten (mor er trods alt stærkest) når katten - faktisk er det gerne Store Stærke Slambert-Samba - har haft den i lidt tid og mærket sejrsrusen. Herefter leger “vi allesammen” pænt med DaBirden igen :smiley: