Farmina foder

Er der nogen der kender til foderet fra Farmina?
Det kan ses inde på www.Farmina.dk.

jeg er bare nysgerrig for hvor godt det er.

Kender ikke det foder. Men har da bedt om at få nogen prøver på det, så ser vi om kattene gider spise det. Det ser OK ud.

Jeg fik engang i sommers en pæn stak foderprøver derfra…men som vanligt gad mine kræsne kræ ikke smage. Jo der var vist én der smagte - men det endte med at gå til vildkattene.

min veninde som er meget inde i hunde- og kattefoder og hvad der er godt og dårligt, har kigget på det. Hun siger det ser ret godt ud. Især deres kornfrie serie, dog er der meget fedt, i lige den serie.
Men hun synes helt klart det skulle prøves. Så det gør jeg nok.

Malene - lad mig lige høre hvad dine katte syntes om det når det er. :slight_smile:

Vi bruger de kornfrie-udgaver, når økonomien er til det. Vores katte kan godt lide det, og jeg synes, at indholdsfortegnelsen ser ganske udmærket ud. Og så kan jeg godt lide at de kornfrie-udgaver fås med forskellige smagsvarianter. Kunne det fås til zooplus-priser, så fodrede jeg udelukkende med N&D som tørkost produkt. Kattene fodres herhjemme primært med dåsefoder.

Her er Farminas’ webshop: http://www.teambreeder.dk/forside.aspx
Hvor det også er muligt at få N&D i 10kg. poser.

[QUOTE=Hulken<3;766212]min veninde som er meget inde i hunde- og kattefoder og hvad der er godt og dårligt, har kigget på det. Hun siger det ser ret godt ud. Især deres kornfrie serie, dog er der meget fedt, i lige den serie.
Men hun synes helt klart det skulle prøves. Så det gør jeg nok.

Malene - lad mig lige høre hvad dine katte syntes om det når det er. :)[/QUOTE]

Det skal jeg nok :slight_smile: Så må du gøre det samme. Det er altid rart og hører hvad andre synes om det også.

Vi har fået foderprøver hjem idag.
Der var en lille pose til hundene, som de var helt vilde med, selv vores gamle Klarissa der ellers slet ikke spiser tørkost, hun kunne slet ikke stoppe med at skulle have det :slight_smile:

Der var en prøve på kattemad med lam og blåbær. Da jeg hældte lidt ud på gulvet overfaldt de det ikke, de snuste og snuste også gik de ellers ombord i det.

Om det er godt det kan jeg ikke sige ud fra de prøver. Men jeg tror jeg vil prøve og bestille en sæk hjem til kattene, og må hellere bestille en lille pose til Klarissa.
Også se hvordan det er i længden.

Der står de giver 25% rabat i januar - jeg ville ordre en kornfri med lam - men færdiggjorde ikke ordren da jeg ikke kunne se der blev fratrukket 25%

Nogen der har prøvet?

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;775738]Der står de giver 25% rabat i januar - jeg ville ordre en kornfri med lam - men færdiggjorde ikke ordren da jeg ikke kunne se der blev fratrukket 25%

Nogen der har prøvet?[/QUOTE]Det ser ikke ud til at deres system medtager 25% rabat, så jeg vil anbefale, at ringe til Poul fra Farmina ( 20 61 81 37) og få det ordnet den vej igennem. :slight_smile: Besværligt, ja.

Så er det heller ikke værre - en opringning er til at klare:-) Tænkte den med lam ville være god til en sensitiv mave.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;775751]Så er det heller ikke værre - en opringning er til at klare:-) Tænkte den med lam ville være god til en sensitiv mave.[/QUOTE]Det er den også. Vi har haft problemer med Skaldepandens mave pga. Giardia - hvor din artikel i øvrigt var en rigtig nyttig vejledning og guide til at komme af med det - og maven har været fin netop på lam-udgaven. At katten tilmed kan lide foderet, er kun en bonus.

Jeg synes de er useriøse - nu har jeg sendt to mails uden at få svar :frowning:
Og jeg vil ellers rigtig gerne prøve deres foder.

[QUOTE=PiaR;775765]Jeg synes de er useriøse - nu har jeg sendt to mails uden at få svar :frowning:
Og jeg vil ellers rigtig gerne prøve deres foder.[/QUOTE]

Jeg udfyldte bare skemaet om smagsprøver og det har de sendt, efter ca 2 uger fra jeg skrev.

hvilket skema :?

jeg er muligvis blind, men kan ikke finde det :ups:

[QUOTE=PiaB;775884]hvilket skema :?

jeg er muligvis blind, men kan ikke finde det :ups:[/QUOTE]

Når man tilmelder sig nyhedsbrevet, er der et skema, man skal udfylde - her kan man bede om prøver :slight_smile:

tak :slight_smile:
Er i tvivl om hvad jeg sådan lige synes om det, men lad os nu se :slight_smile:

Lidt OT - men hvad er det for artikel? Kan jeg få evt få et link, for den vil jeg meget gerne læse :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;776012]Lidt OT - men hvad er det for artikel? Kan jeg få evt få et link, for den vil jeg meget gerne læse :slight_smile:

[/QUOTE]

http://www.felisdanica.dk/upl/files/7/237.pdf

jeg sendte dem en mail i går aftes vedr. prøver og de har svaret mig at de vil blive sendt fra dem mandag, så helt fint komikation med dem her fra.

MVH
Gitte

Jeg har sendt mail og udfyldt kontaktformular. Venter på svar.