Far's pige

Når Kim kommer hjem fra arbejde, ja, så eksisterer jeg nærmest ikke i Flykra’s verden :? Hun er da definitionen på en “far’s pige” :tihi:

nuiiiiiiii-wehuu hvor er det bare kært

Hvor er hun bare et flot kat, er helt vild med hvide katte…:wehuu:

Ja man kan da se hun nyder at far er kommet hjem…:slight_smile: :slight_smile:

:wehuu: Altså… De er sgi søde sammen de to!

Nåå hvor er de søde de to.
Knus Elin

Århh fars pige - hvor kært :wehuu:

Gode billeder…

Sødt:-)

Hvad er der med mænd og de dersens foreign white tøser :argh: Det samme gælder herhjemme. Når Henning er hjemme er jeg mere eller mindre luft, og så kan jeg ellers vente på at Evita gider mig :venter:

…meeeen det er nu så sødt :hjerte:

[quote=Anne K;256931]Hvad er der med mænd og de dersens foreign white tøser :argh: Det samme gælder herhjemme. Når Henning er hjemme er jeg mere eller mindre luft, og så kan jeg ellers vente på at Evita gider mig :venter:

…meeeen det er nu så sødt :hjerte:[/quote]

Ja, jeg ved virkelig ikke hvad det er :? Hun elsker også at ligge på hans skulder imens han går rundt :tihi:

Herlig billede :thumbup: Jeg tror bestemt også tit tøsemisser foretrækker deres “far” og så drengene er mest til mor . Det har vi ihvertfald ofte oplevet her :slight_smile:

Hvor er de søde sammen :slight_smile:

Fars pige ‘indeed’ :wink:

[quote=KSB;260476]Fars pige ‘indeed’ :wink:

[/quote]

jaeh…men når “far” er på arbejde og “far’s” lille, smukke diva falder i drikke fontænen, hvem er det så der må tørre op? :venter:

:wehuu::wehuu:

Hvor sødt.

Her har vi det samme problem med Lotus. Da hun skulle føde måtte Mogens tage hjem fra arbejde i frokostpausen for at der bare skulle falde lidt ro over hende:tihi: Hun gik først i fødsel da han kom hjem. Så selv om jeg gik hjemme hele dagen var det ikke godt nok:S

-LOL-LOL-LOL-LOL
BILLEDEE !!!

Ingen tvivl om det. :wehuu: :wehuu:

Lader til at missen har en god smag :høhø:

-LOL