Farvel cæsar

dit liv har ikke været en dans på roser, du fik en grum start på livet, du blev født med en hoftedefekt, som din daværende ejer som forgudede dig så valgte at få fixet, så du fik opereret guldimplantat ind i din hofte,
men en dag kunne din ejer ikke have dig længere,så du blev kasseret men så du havnede hos min mor som har taget sig af dig de sidste 4½ år.
idag skulle du så til dyrlæge for lige at have tjekket tænderne, de så ikke for godt ud og dyrlægen tog så nogle prøver som desværre viste at dit helbred absolut var på nedafgående, dine nyrer havde givet op,
du havde så igennem et stk tid heller ikke rigtig ville spise, men du drak 1½ ltr vand om dagen.
så dyrlægen sagde til os at det nok var bedst at lægge dig til at sove, det var et meget hårdt slag for min mor, men hun tog den rette beslutning og gav dig fred. nu render du rundt og fjoller ved regnbuebroen og er sund og rask
hvil i fred smukke cæsar

:kram:

God rejse smukke Cæsar og hils når du kommer frem.

:kram: :lys:

:kram:

God rejse smukke Cæsar :lys:

:rip::lys:

:kram:

:kram:

Det er jeg ked af at høre Johnny. Sov godt skønne mis :lys:

R:I:P Smukke misling :lys:

Det er altid svært at tage den beslutning, men man ved jo godt, når det er det rette at gøre.
Men ondt gør det. Tænker på jer

:kram:

:lys:

Åhh det gør mig ondt, og det er den sværeste beslutning, desværre ofte også den eneste rigtige,at tage :lys: til Cæsa

Cats og Conni

Det gør mig så ondt for din mor og for jer, Johnny. :brist:

-kramer

Kæreste søde mis, hvil i fred :ked: :lys:

Det gør mig ondt for jer:(

Venligst
Dorthe

:frowning: Sov godt, lille Cæsar.

:lys: det gør mig ondt :(:frowning:

Det gør mig ondt :ked:
:lys:

Det gør mig ondt :lys: