Farvel folkens. Kryds lige fingre for mig

Så er tasken pakket.

Jeg skal nemlig indlægges idag.

På Gråsten gigthospital.

Så må vi se om de kan finde ud af hvad jeg fejler.
Der er 2 diagnoser, de vil forsøge at se om de kan få til at passe på mig:

Fibromyalgi og HMS (hyper-mobilitet-syndrom)

Jeg skal være der i 2 til 3 uger som udgangspunkt. Måske længere måske knap så lang tid.

Jeg håber de kan hjælpe mig, for det er godt nok ikke sjovt at have så voldsomme smerter, uden at vide hvorfor.

Men er i tossede hvor bliver det da svært at undvære misserne. Jeg må komme hjem i weekenderne, men det er ikke nok, så jeg tager også hjem nogle eftermiddage. (bor jo heldigvis ikke sååå langt fra Gråsten)

Jeg har skrevet 38 tæt beskrevne sider til manden om, hvordan han skal passe kattene.
Hvad foder de skal have hvornår, hvem der skal kæles hvornår, og på hvilken måde.

Og alle deres små særheder, som kræver specielle hensyn.

Manden griner lidt af mig, og jeg ved skam også at mine katte nok skal blive passet efter alle kunstens regler, men det er jo ikke af mig. -græd -græd -græd

Jeg tør næsten ikke indrømme det, men jeg tror sgu jeg kommer til at savne misserne mere end manden.

Rigtig meget held og lykke for du med på vejen af mig. Ved jo hvor svære nogle af dagene kan være for dig pga. smerterne.
Så jeg krydser alt hvad der krydses kan for at de finder ud af hvad du fejler :slight_smile:

Dorte kattemor, det er altså mere synd for dig, at du skal på afvænning fra kattene end at de skal undvære dig. Du har jo også nogle skønne børn, som kan hjælpe farmand med de forskellige ting. Det tager tid at læse 38 sider hver dag, så han får nok ikke så meget tid til at gør det helt specielle for den enkelte kat -høhø -høhø Måske du skulle koge det vigtigste ned til kun 1 side - eller simpelhen fremhæve det med en fremhævetusch :smiley:

Jeg har det selv skidt med at skulle forlade vores 5 katte bare en weekend, så jeg kan godt forstå, at du har det meget meget skidt med at skulle forlade 19 katte -græd -græd

Jeg vil komme til at savne dig her - kan du ikke have en bærbar pc med på gigthospitalet?

Mange krammere - og så håber jeg, at diagnosen bliver fundet, så du kan blive lettet for dine grimme smerter -kramer -kramer -kramer

ÅH Dorthe jeg -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for dig
Og self skal dine misser få det godt imens du er på hospitalet. Pøj pøj med det. Jge håber at de finder ud af hvad det er der gør såmondt, og så også en løsning på hvordan de kan gøre dig smerte fri.

Stort knus Sine gry -HUG -HUG -HUG -HUG -balloons

Held og lykke med de kan finde ud af hvad problemet er -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser
Ja man savner sgu kræene når man ikke er hjemme, men misserne skal nok klare sig :slight_smile:

Jeg håber det bedse for dig og de kan finde ud af hvad der er galt, og ikke mindst, at de kan hjælpe dig.
Hvis jeg havde en mand, ja jeg ville helt sikke også savne misserne mere end ham.

Vil lige ønske dig held og lykke. Jeg håber de finder ud af hvad du fejler, så du måske kan blive hjulpet med nogle af smerterne.

Kære Dorte

Det bliver godt nok noget af en prøvelse for dig at skulle undvære dine dejlige firbenede babyer.
Men hvor kunne det dog være fantastisk hvis de finder ud af hvad dine smerter skyldes og du derefter får en hverdag med langt færre smerter.

Sender dig mange opmuntrende tanker
Kh Annette

X 2 plus -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Dorte.

Pøj pøj med det hele.

Jeg håber at de finder årsagen til dine smerter for uvisheden driver en til vandvid.

Selvfølgelig kan din mand ikke passe misserne som du kan, men han kan helt sikker passe dem ganske udmærket og det er jo også godt nok! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

X 2 plus -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser[/quote:19tztfmf]

x10 - jeg ønsker dig så meget held og lykke - har 2 bekendte med fibromyalgi og jeg håber virkelig ikke det er det du fejler…

husk en puter så du kan sende os opdateringer fra hospitalet

Knus og mange -pote krammere og hygge miauws
Miss T, Ramses og Sethi

X 2 plus -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser[/quote:30xy8c0r]

X 3

Dorte - jeg tænker lige nu på, hvordan du mon har det på gigthospitalet … og hvordan din mand sidder og gransker i de 38 sider (i gennemsnit to sider pr. kat) :smiley: :smiley:

Vi har snakket sammen - og jeg er sikker på, at du ved, at jeg griner med dig og ikke af dig.

Åh, hvor jeg håber, at der snart kan gøres noget, så du får det bedre…

Kram May-Britt

Halløjsa folkens.

Så har i mig hjemme for en kort bemærkning.

jeg er hjemme på weekend, for imorgen var der ikke planlagt undersøgelser, så jeg tog hjem idag.

Jeg skal så møde ind igen søndag, og det gør jeg så.

Der er en pc på hospitalet, så jeg kan følge lidt med herinde.

Den læge der bliver tilknyttet mig, virker yderst kompetent, og rigtig sød.

Hun fik lige hele sygehistorien, og mener desværre at jeg nok må se i øjnene at det enten er psoriasis-gigt eller fibromyalgi.

Nu har jeg så læst lidt på nettet om begge dele, og håber da at det ikke er tilfældet, men er egentlig så vidt nu, at bare jeg kan få en diagnose er jeg godt tilfreds.

Begge dele er godt nok noget der ikke kan kureres, men der findes da lidt hjælpemidler og træningsprogrammer, som kan lette mig en del i hverdagen.
HMS vil jeg så nødigt at det er, for det er en meget ny diagnose, som endnu ikke bereetiger til en skid hjælp.
Og så er der heller ingen kur, men kun udsigt til at det forværres.

Og alene det psykiske aspekt ved at have en diagnöse, sagde lægen at det kunne faktisk hjælpe meget.

Så jeg håber at vi hurtigt kan få konstateret eller udelukket de ting.

Mange knus til jer for at tænke på mig, det luner. Jeg er jo selvfølgelig lidt nervøs for hvad de finder ud af, men det er rart at vide at der er nogen der tænker på en.

Og kattene klarer sig nok bedre uden mig, end jeg gør uden dem.

Halløjsa Dorte … dejligt at du stadig er i live :smiley: Mon ikke diagnosen kun kan blive bedre end det man frygter? Og som du skriver, bare det at få en diagnose kan gøre, at man måske bedre kan leve med det - og at det ikke bare bliver betegnet som ren indbildning, når du går og har det rigtig skidt ind imellem.

-kramer

Hej Dorte…sorry jeg ikke skriver før nu men jeg har haft besøg af min dejlige datter og svigersøn. Jeg håber virkelig at de finder ud af hvad der er galt med dig…uvidenheden er nok det værste ved det hele… -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Jeg ønsker dig rigtig god bedring og op med humøret…er sikker på at misserne savner dig ligeså meget som du savner dem… :smiley:

Mange gange held og lykke med opholdet… Håber på det bedste… -jegkrydser -jegkrydser -HUG

Jeg var på Gråsten gigthospital i 2002 - de bedste 4 uger i mit sygdomsforløb.

Bare det at blive taget hånd om, og være sammen med ligestillede var en sand lise for sjæl og krop.

At jeg så ikke fik en diagnose - den kom først efter flere MR scannninger - gjorde ikke opholdet ringere.

Nyd det, og tro på, at kattene bliver passet til UG med kryds og slange…

KH
Linda

Søde Dorte.

Håber det går godt med dig? Venter spændt på nyt og krydser alt hvad der krydses kan :slight_smile: