De er søde - de starter indefra og arbejder sig ud. Lige nu er det mine gardiner, som de dingler i…
Onde tunger - som jeg troede jeg kunne søge trøst ved ! -høhø - lader mig vide, at det kun bliver værre, når Eistibus orientaleren flytter ind. Den race skulle være intet mindre end EMINENTE til at rive gardiner ned - og huse:S
Tak Pia - Nanoq spørger om han må komme med?
Han er meget artig, siger han selv… selv om jeg er næsten sikker på, at han har planer om at uddanne Eistibus til bygningsnedrivningskonsulent!.. Men jeg har som sædvanlig ingen beviser når det gælder Bosse B!
[quote=lenschow;124555]Tak Pia - Nanoq spørger om han må komme med?
Han er meget artig, siger han selv… selv om jeg er næsten sikker på, at han har planer om at uddanne Eistibus til bygningsnedrivningskonsulent!.. Men jeg har som sædvanlig ingen beviser når det gælder Bosse B!
:-)[/quote]
Hmmmm, Nanoq er god til at se så yskyldig ud, men han er en ræv i fårklæder er han -høhø
Han må gerne komme med, men si’ lige til ham at mig kan ikke snyde og dreje om sin lilletå som han kan med dig -høhø
Ca. 14 dage efter at jeg solgte Frk. Flamme (en af Yrja’s killinger), skrev den nye ejer til mig, at Flamme-tøsen swingede sig i hendes gardiner
Der kunne jeg med god samvittighed fortælle, at det ikke var noget hun havde lært i mit hjem … jeg har nemlig ikke nogen gardiner i hele huset
At Flamme-tøsen flittigt trænede, ved at hænge i mine kjoler i min garderobe … det kom ikke sagen ved
Jeg tilbød selvfølgelig at hun kunne komme og aflevere tøsepigen igen … men det blev afslået :sshh:
Jeg har ingen gardiner, men persienner - og de tåler heller ikke altid lige godt katte, har da fået flere lameller bøjet af kattene. Derfor køber jeg også altid persienner hos JYSK, de er i et prisniveau hvor udskiftning kan komme på tale.
Lige pt. gemmer Misling sig bag persiennerne, når hun ved, at hun har lavet ulykker - og der er optræk til vrede blikke fra missemor - så kan hun jo heller ikke sig mig
Hi hi ak ja husker endu når vi havde siam/ori kuld, der var gardinerne netop en meget yndet plads og hænge og lege i Så glæd dig bare til chokoknappen flytter ind og hjælper de andre
Siden Saga lemmede sine fem killinger har vi ikke haft gardiner… mine nerver kunne ikke helt klare de der små bæster som fræææææsede op i det ene gardin, balancerede vakkelvornt henover gardinstangen og så rutchede ned af det andet gardin!
Vi beholdte jo to af killingerne (her iblandt Tjalfe som fandt på den sjove gardinleg), å vi forsøgte os i en kort periode med persienner i hhv udestuen og stuen… Billige plastpersienner er IKKE velegnede til katte! Det er billige alupersienner heller ikke og det bliver kun en smule bedre, hvis man bruger billige smalle træpersienner!
Nu har vi derfor en rasende dyr persienne med brede lameller i stuen. I reglen ikke trukket helt ned… det virker. Persiennen er lidt nødvendig for at kunne se tv om dagen eller i sommerhalvåret… Men hvor kunne jeg godt have brugt de knapt 1400 kr på noget andet!!!
mine gardiner er af noget der minder om sækkelærred, så det kan godt tåle et par katteklør, og persiennerne er af træ, så de er heller ikke lige til at ødelægge, og gudskelov for det da!!!gggg
Pjat med dig Helle, de er bare ved at fortælle dig, at når Eistibus kommer bliver det meget værrer:p
Hvis din nye misling minder bare lidt om Leopold, så er der ikke noget der ikke skal undersøges, koste hvad det vil. Du finder ud af du har huller og gemmesteder, som både du og de andre katte har overset. Så GLÆD dig-høhø
Knus Elin
[quote=lenschow;124548]De to små er begyndt at rive mit hus ned!
De er søde - de starter indefra og arbejder sig ud. Lige nu er det mine gardiner, som de dingler i…
Onde tunger - som jeg troede jeg kunne søge trøst ved ! -høhø - lader mig vide, at det kun bliver værre, når Eistibus orientaleren flytter ind. Den race skulle være intet mindre end EMINENTE til at rive gardiner ned - og huse:S
Ja jeg er ihvertfald glad for at jeg ikke har de der supersmarte gardiner der ikke kan tåle noget, det er pænere og billigere i længden at få gardiner i slidstærkt stof som kan tåle at man har en flok terorister…ggg
En ting jeg lige glemte.
Da vi havde Leander, synes han det var sjovt at kigge på fugle, men havde vi trukket gardinerne for, ja så skulle de altså også fanges.
Jeg er glad for jeg ikke har noget imod genbrug, for gardiner ser ikke just pæne ud, når 14 kg. kat har hængt i dem:D:D
Knus Elin
Ja her blev alle gardiner udskiftet med persienner for flere år siden og hver morgen har jeg mit eget system, med at binde snorene op så ikke kattene kan lege med dem, gnave dem over eller blive hængt i dem.
Gardinerne blev ødelagte i kanten af min mco han. Når han lå i vindueskarmen skulle han altid lige holde fast med et par kløer i kanten af gardinerne. Det blev de ikke særlig pæne af i længden. Derfor har jeg nu istedet træpersienner.