Farvel kære Minou

Jeg sidder her mens tårerne triller ned af mine kinder. Vi savner dig så meget lille Minou og jeg kan ikke forstå at jeg aldrig skal holde dig igen, og høre din tilfredse snorken. Selv om du blev næsten 13 år, så var du bare smuk og dejlig en mis. Vi vil aldrig glemme dig.
Du har aldrig fejlet noget, indtil for 2 måneder siden, hvor du begyndte at kaste op jævnligt. Vi var hos dyrlæge, hvor fik besked om nyrerne var slidt; men med det rette foder skulle du nok klare flere år hos os. Men desværre gik derned af bakke, du kastede stadig op og tabte appetitten. Du kom stadig op til os i sengen om morgenen, og vi håbede at du ville begynde at spise hver dag.
Men tilsidst måtte vi være stærke og barmhjertige, og i samråd med dyrlægen give dig fred. Mit hjerte brast da du stille lagde dit kønne hoved ned og sov ind.
Sov godt elskede lille Minou, og tak for din betingelsesløse kærlighed. Når sorgen mindskes, vil vi se dine billeder og mindes alle de dejlige og sjove timer vi har haft sammen.
Tusinde kram og kæl fra dine mennesker :hjerte::hjerte:

:rip: Minou

:kram:

:kram:

:lys:

:kram:
:lys:

:sørger: Minou

:kram:

:lys:

:kram:

God rejse dejlige Minou :lys:

at sige farvel i tide og på en værdig måde er den største gave, sov sødt Minou…kram til dig Milles Mor

:trøste:
:lys:

:kram:

-kramer

:kram:

:lys:

:sørger: Minou

:lys: til rejsen, hils mine venner når du når frem…

:kram:

:lys:

:rip: søde Minou:hjerte:
Mine tanker går til dig og dine :trøste:

Åh, det gør mig frygteligt ondt:(

Venligst
Dorthe

:kram:

Tak for alle jeres lys og kære smiley’er. Det gør en forskel at vide, at vi ikke er de eneste som er “kattegale”. Det er svært at forklare for folk, som ikke har det ligeså.

Jeg føler med dig, har selv lige mistet min elskede kat for 14 dage siden.
Han blev 9 år.
Det er simpelthen så hårdt at komme igennem.

RIP Minou .