Farvel lille elskede Sorteper

Sidder og græder nu, det gør mig ondt for jer, men også glad for jer, at I fik lov at opleve han gik over uden smærter og hos jer i sit hjem.
Masser af :knuser: til jer og et :julelys01 for Sorteper på sin rejse over regnbuebroen.

Åh det gør mig ufatteligt ondt Linda!

December er en hård måned… du er nummer seks ejer, som jeg kender der mister et kært dyr…

RIP Sorteper. God rejse - husk I ses igen!

Knus Helle

Jeg må sige, at Sorteper har været en ualmindelig heldig kat, at få lov at bo sammen med jer. Og han valgte at sige farvel til livet, på det tidspunkt, som var det smukkeste for ham og hans kattefamilie.

Katte er utrolig sensitive og universelle, og derfor oplevede du, at din flok var specielt sociale, da de sagde farvel til Sorteper.

Og hvor er det dog smukt, at han blev lagt i en kasse, med de ting som har fyldt hans liv - som er en kriger, en leder værdig.

Tak fordi du delte denne oplevelse med os. . . -love

:rip: Sorteper

Har først set den tråd nu … men hvor var det en smuk afsked Sorteper fik :ked:

:rip: Sorteper og jeg håber du kom godt over regnbuebroen.

:rip: Sorteper

En kat som er mæt af dage og sover fredfyldt ind på den måde,det må være en stor trøst i sorgen.

Glæd jer over at han valgte jer som sit hjem.Han vidste at i gav ham et godt hjem.Til gengæld fik i en dejlig tid med en dejlig kat.

Sikke en smuk begravelse I gav ham

-kramer-kramer

Tuder lige med… Arme jer! :ked:
Jeg savner ord. Krammer.

Det gør mig ondt -blåblå
Men dejligt at han nåede at tilbringe nogle gode år sammen med jer

Det gør mig ondt :ked:

årh sidder helt og tuder nu :ked:
:rip:sorteper

hvor er det synd for jer, men lækkert han døde af alderdom og stille og roligt hjemme i sit hjem :slight_smile:

Tusind tak for alle jeres søde og varme ord… De har varmet meget i den svære tid, det jo er, at sige farvel til en elsket ven…

Jeg ventede et par dage, med at gå ind her og kigge, fordi jeg gerne ville svare hver enkelt… Men jeg kan ikke…

Så i må há en fælles tak alle sammen…

Men jeg fandt lige ud af, at jeg på ingen måde er kommet videre siden julenat…:ked:

Jeg tuder igen nu, af savn efter Sortemand:ked::ked:

Jeg føler mig udvalgt… Jeg føler det er en stor ære, at há fået 3,5 år af Sortepers liv her… At han valgte at dele det med os og blive en familie kat.

Jeg føler at jeg skal sige Sorteper tak for, at han ville opgiv sin frie tilværelse, og komme ind her og blive kastrat og nyde tilværelsen…

Den dag han flyttede ind, var en varm sommerdag… Han havde kommet her igennem 2 mdr ca lige siden den dag jeg ordnede hans to betændre forpoter, som jeg iøvrigt fik lov til at ordne, uden han blev sur eller løb væk igen…

Men den dag han flyttede ind, var lidt spøjst… Han kom ellers kun ind og kiggede til mig i køkkenet…
Men den dag var det aderledes… Han kom ind, kiggede sig omkring, og vendte rundt, gik ind i stuen og hoppede op i hjørnesofaen… Jeg troede han ville ud til natten… Han gik derimod på bakken og hen på sofaen igen, som for at sige: Jamen jeg bor da her nu…
Jojo… Fjellmusen hang osse ude på knagerækken:tihi:

Så ja, jeg vil sige tak til dig Sorteper, fordi du i den grad berigede os med din dejlige varme måde at være på og fordi du gav os så meget kærlighed…
Jeg siger tak for at du valgte at være hos os, til din tid rendte ud:ked::ked:

Din datter Copycat har sikkert taget vel imod dig. Og du har sikkert allerede hilst Nemo osse…

Men hold da op, hvor jeg dog savner dig…:ked: Dog ved jeg, at nu er du frisk og løber rundt og leger med alle de andre katte…

Vi ses igen Sorteper… Det gør vi…-love-love

Ja I ses igen… Det er 100 % sikkert.

Men den værste illusion i verden er, når man tror, at man har mistet en som man elsker. Den totale afmagt som følger med det tab, som man tror man har lidt - indtil det går op for en, at kærlighed er stærkere end døden - og at man møder sin elskede igen.

Jeg føler med dig i din sorg

MVH

[quote=Copycat;89048]Tusind tak for alle jeres søde og varme ord… De har varmet meget i den svære tid, det jo er, at sige farvel til en elsket ven…

Jeg ventede et par dage, med at gå ind her og kigge, fordi jeg gerne ville svare hver enkelt… Men jeg kan ikke…

Så i må há en fælles tak alle sammen…

Men jeg fandt lige ud af, at jeg på ingen måde er kommet videre siden julenat…:ked:

Jeg tuder igen nu, af savn efter Sortemand:ked::ked:

Jeg føler mig udvalgt… Jeg føler det er en stor ære, at há fået 3,5 år af Sortepers liv her… At han valgte at dele det med os og blive en familie kat.

Jeg føler at jeg skal sige Sorteper tak for, at han ville opgiv sin frie tilværelse, og komme ind her og blive kastrat og nyde tilværelsen…

Den dag han flyttede ind, var en varm sommerdag… Han havde kommet her igennem 2 mdr ca lige siden den dag jeg ordnede hans to betændre forpoter, som jeg iøvrigt fik lov til at ordne, uden han blev sur eller løb væk igen…

Men den dag han flyttede ind, var lidt spøjst… Han kom ellers kun ind og kiggede til mig i køkkenet…
Men den dag var det aderledes… Han kom ind, kiggede sig omkring, og vendte rundt, gik ind i stuen og hoppede op i hjørnesofaen… Jeg troede han ville ud til natten… Han gik derimod på bakken og hen på sofaen igen, som for at sige: Jamen jeg bor da her nu…
Jojo… Fjellmusen hang osse ude på knagerækken:tihi:

Så ja, jeg vil sige tak til dig Sorteper, fordi du i den grad berigede os med din dejlige varme måde at være på og fordi du gav os så meget kærlighed…
Jeg siger tak for at du valgte at være hos os, til din tid rendte ud:ked::ked:

Din datter Copycat har sikkert taget vel imod dig. Og du har sikkert allerede hilst Nemo osse…

Men hold da op, hvor jeg dog savner dig…:ked: Dog ved jeg, at nu er du frisk og løber rundt og leger med alle de andre katte…

Vi ses igen Sorteper… Det gør vi…-love-love[/quote]

Tak for dit smukke smukke indlæg.
fyldt med kærlighed :inlove:
Det gør så ondt at miste sin elskede kat.:ked:

Jeg sender dig mine aller-varmeste tanker:inlove:
Mona

Farvel Sorteper :rip: sov sødt og hils Sophie :ked:når du møder hende

-kramer til dig der har mistet