Farvel Liva

Jeg sidder her med de største tårer i øjnene, som ikke vil stoppe. Liva er ikke blandt os mere.

Hun blev kun lige over 1 år, det er alt alt for tidligt!

Hun var en fantastisk sød, dejlig og kærlig kat og det er et stort tab for både mig og især min datter. Jeg er glad for jeg tog hende op i sengen til mig i morges og vi hyggede og hun spandt stort.

Hun var så smuk så smuk.

Og lidt fræk :slight_smile:

Jeg er meget bekymret over hvordan hendes søster vil tage tabet.

Åhhh hvor synd - :rip:
-kramer

:rip:
:sorry:
:lys:-kramer

:rip: smukke Liva - synd dit liv blev så kort.

Åååårh nej, Rikke… Den smukke smukke kat… :blegne: :ked:

Hvad skete der da? Og sikke stærkt det er gået hvis hun spandt i morges :frowning:

Åh nej dog :ked:

:rip: Liva

[quote=DK*DeLaCour;217485]Åååårh nej, Rikke… Den smukke smukke kat… :blegne: :ked:

Hvad skete der da? Og sikke stærkt det er gået hvis hun spandt i morges :([/quote]Hun havde tabt sig og jeg tog hende til dyrlægen i dag da et eller andet sagde mig at “hun ikke var helt sig selv” . Man fandt en stor tumor i maven.

Åhhhhhh det gør mig ondt :ked:
Et :lys: for Liva på sin rejse over regnbuebroen.

Åh Rikke, hvor gør det mig ondt både for dig og din familie, men bestemt også for Liva´s smukke søster. Hun var så smuk en pige

Kram fra Gitte

åårrh hvor forfærdeligt. :sorry:

Varme tanker til dig og din familie -kramer

Åh nej Rikke…

Det er jo hende den søde og bløde pige som jeg så godt kunne lide…
Hvor gør det mig bare meget ondt. De to søstre er noget ganske særligt og selvom jeg jo nok kom til at knytte mig en hel del til Coco så fandt jeg dine to tortier helt unike… For de var noget af blødeste, sødeste og smukkeste jeg har set…

Himlen har nu fået en ny stjerne og hun vil være i mine tanker i dag. Jeg vil tænde lys for hende i aften… Hun vil være en kat som aldrig bliver glemt

:ked: :ked: :ked:

Hvor er det en sorgens dag for dig og din datter - sender mine varmeste tanker til jer.

:knuser:

Åhh hvor er jeg ked af det på jeres vegne og Livas :ked:
God rejse lille mis :rip: :lys:

Sender jer de varmeste og medfølende tanker!

Åhhh hvor forfærdeligt :ked:God rejse over til Regnbuebroen lille Liva :rip:

1000 tak for jeres hilsne, de varmer.

Jeg er stadig i chock, jeg havde ikke overvejet at jeg ikke fik hende med hjem igen.

Kære Rikke

Det gør mig virkelig ondt med dejlige Liva:ked: Hun var bare så smuk en pige:ked:

Hvor er det uretfærdigt og slet ikke hvad jeg regnede med da du skrev på dekatten at du skulle afted til dyrlægen med hende:(

Mange trøste knus til dig og din datter.

God rejse smukke Liva:ked: Myz min dejlieg perser dreng Oliver når du kommer til Regnbuebroen:lys:

Smukke Liva løber og leger for foden af regnbuebroen nu… og hver aften sætter hun sig sammen med alle hendes nye legekammerater og fortæller dem om den dejlige familie hun går og venter på og hvor meget hun glæder sig til at i kommer så i sammen kan følges over broen…

der er intet der kan få det til at gøre mindre ondt selv om tabet bliver mildere med tiden…

:rip: smukke dejlige Liva…

og :kram: til din familie der savner dig