Jeg sidder her med de største tårer i øjnene, som ikke vil stoppe. Liva er ikke blandt os mere.
Hun blev kun lige over 1 år, det er alt alt for tidligt!
Hun var en fantastisk sød, dejlig og kærlig kat og det er et stort tab for både mig og især min datter. Jeg er glad for jeg tog hende op i sengen til mig i morges og vi hyggede og hun spandt stort.
Hun var så smuk så smuk.
Og lidt fræk
Jeg er meget bekymret over hvordan hendes søster vil tage tabet.
[quote=DK*DeLaCour;217485]Åååårh nej, Rikke… Den smukke smukke kat…
Hvad skete der da? Og sikke stærkt det er gået hvis hun spandt i morges :([/quote]Hun havde tabt sig og jeg tog hende til dyrlægen i dag da et eller andet sagde mig at “hun ikke var helt sig selv” . Man fandt en stor tumor i maven.
Det er jo hende den søde og bløde pige som jeg så godt kunne lide…
Hvor gør det mig bare meget ondt. De to søstre er noget ganske særligt og selvom jeg jo nok kom til at knytte mig en hel del til Coco så fandt jeg dine to tortier helt unike… For de var noget af blødeste, sødeste og smukkeste jeg har set…
Himlen har nu fået en ny stjerne og hun vil være i mine tanker i dag. Jeg vil tænde lys for hende i aften… Hun vil være en kat som aldrig bliver glemt
Smukke Liva løber og leger for foden af regnbuebroen nu… og hver aften sætter hun sig sammen med alle hendes nye legekammerater og fortæller dem om den dejlige familie hun går og venter på og hvor meget hun glæder sig til at i kommer så i sammen kan følges over broen…
der er intet der kan få det til at gøre mindre ondt selv om tabet bliver mildere med tiden…