Farvel min smukke Günther

i dag har jeg desværre måtte sige farvel til min store blå krammebamse

nu kunne hans små ben ikke mere :ked:

han fik desværre kun tre år her hos mig - men for os begge har det været tre fantastiske gode år hvor vi har haft stor fornøjelse af hinanden.

i alle de år har günther været min store blå krammebamse, der altid var i godt humør, fandt sig i de andre missers drillerier, og altid var frisk på en god løbetur så dugene fløj af borderne.

günther havde af god grund kælenavnet guf eller guffer, af den simple grund at han ELSKEDE guf og havde den mest nuttede måde at tigge det på, som jeg altid har været for blød til at kunne modstå.

samtidig var han her kendt som den store farlige regnormejæger - jeg har ikke tal på alle de regnorme jeg har reddet fra at blive slubret som spaghetti.

lige nu sidder jeg bare og skal vænne mig til at der ikke kommer en stor blå bamse og vil have guf når jeg sætter mig i sofaen, når jeg senere i aften skal i seng, kommer han til at mangle ved siden af min hovedpude.

men heldigvis er günther nu et bedre sted hvor han ikke har smerter mere.

samtidig med at både viggo og jeg savner vores store puttebamse sidder jeg og er slitterravende rasende over den uansvarlige opdrætter der har opdrættet günther.

günther ankom til danmark for 3 år siden sammen med hans far - de var begge indkøbt som avlskatte. få dage efter ankomst måtte günthers far aflives, i en alder af kun 2 år, på grund af meget fremskreden hd og pl.

günther blev ret hurtigt kasseret som avlskat med diagnoserne pl, underbid og indadvendt øjenlåg, og der købte jeg ham så, da jeg ikke kunne bære at han skulle tilbage til en opdrætter der ikke kunne se at der var noget galt med hverken ham eller hans far.

den dag günther flyttede ind her lovede jeg ham at han skulle aldrig gå og have de smerter som hans far måtte leve med til sidst - og med den arvelige belastning for hd var der ingen grund til at han skulle igennem en stor operation for pl, men at han bare skulle have det godt i den tid han kunne.

den dag hvor han fyldte 2 år var en glædesdag, nu havde han da overlevet hans far og efterhånden som tiden gik og knæene stadig havde det fint troede jeg virkelig på at hd’en ville vi aldrig se noget til.
men den ramte desværre nu… og nu var det efterhånden flere dårlige dage end gode og den sidste uge har min glade mis ikke været spor glad, så i dag blev den tunge beslutning taget.

tak fordi i har taget jer tid til og læse om min store gode krammebamse og undskyld hvis mine tanker er blevet lidt roddet, men mit hoved er fuldt af sorg og vrede, så det er også lidt roddet :brist:

Åh, det gør mig frygteligt ondt:(

Venligst
Dorthe

Det gør mig ondt for dig :ked:
:rip:

Det er jeg virkelig ked af at høre Vivi.

Hvil i fred smukke mis
:lys:

Det gør mig ondt, Vivi :trøste:

Åh nej, sender et kæmpe kram til dig. Ved Gunther var højt elsket ved dig og efterlader et tomrum. Vil tænde et lys for ham i aften

det er jeg ked af hører, men han fik et godt liv hos dig

:lys: Du skal ikke undskylde, for ondt gøre det at miste og det er svært at sætte ord på sorg og sorg ville man havde til en man har elsket og der pluslig er væk :lys:

Åh, det gør mig ondt :frowning:
Alt, alt for kort et liv…

Åhh hvor jeg føler med dig, det var jo alt for kort et liv. Men hvor er det dejligt at han havde dig til at passe på ham og til at tage den svære beslutning om fred da det var nødvendigt.
Stort kram til dig og sov sødt dejlige kramme mis.

Det gør mig ondt.

:kram:

Det gør mig ondt:kram:

Det gør ondt langt ned i maven på mig, når jeg læser din kærlige og varme beskrivelse af din bedste misseven, man mærker tydeligt hvor meget han betød for dig, og hvor er det flot at du var i stand til at slippe ham.
God rejse flotte missedreng.

God rejse Günther :lys:

Sov godt sød Guffer. Det var godt du fik ham så man ikke risikerede linien fortsatte, nu hans opdrætter intet problem kunne se med ham og farmand :(:rip:

Det gør mig ondt Vivi :frowning: :kram:

:sørger: Smukke Günther.

-kramer

God rejse Guffedreng. Vær sød at hilse mine venner, når du kommer frem.

Du fik et liv med kærlighed og et barmhjertigt farvel på grund af kærlighed.