Jeg håber virkelig det bliver lettere. Jeg har i nat vågnet flere gange, hvor jeg har drømt om Sun, drømt at hun kom og lå i mine arme og da jeg så vågnede og konstaterede det var en drøm, ja så kom tårerne væltende igen.
Den rigtige beslutning kan nogle gange være den sværeste.
Det gör mig saa ondt at du nu har maattet sige farvel til din lille Sun.
… det gör ondt, men dejligt naar i ses igen og igen i dine drömme…
Men du kunne sige farvel.
RIP lille Sun…
det er så hårdt at sige farvel men Sun sidder og ser taknemmeligt på dig fra sin solplet ved regnbuebroen og glæder sig til du kommer og henter hende i i kan følges over…
husk at du opfyldte det største ønske af alle - afsked med værdighed
al den kærlighed hun fik i livet deler hun ud af med rund pote til den dag i ses igen…
jeg ved godt det er et par måneder siden nu, men har først set tråden nu. jeg sidder med tårene trillende ned af kinderne, hvor er det bare smukt skrevet.
jeg ved godt det er et par måneder siden nu, men har først set tråden nu. jeg sidder med tårene trillende ned af kinderne, hvor er det bare smukt skrevet.
Sov godt Sun:rip:[/quote]
Det gør jeg også igen nu - der er så mange dejlige mennesker herinde at jeg bliver helt rørt igen og når jeg tænker på Sun så græder jeg, sådan er det bare, håber det en dag bliver bedre. Men hun er stadig meget meget savnet, jeg synes faktisk ikke det er så rart at besøge mine forældre fordi min Sun ikke længere sidder i gårdspladsen, gården virker så stor og tom nu, det er i sandhed min bedste ven der er gået bort.
Sun står i en urne i vores stue nu, så hun er stadig tæt på. En dag skal hun begraves, men først når jeg finder det helt rigtige sted til min lille skat.